On 12/16/2011 10:39 AM, Renookas wrote: > o srote yra... ka darom? ismetam toki automobili i siukslyna? nes naujos > ideti neina.. cia kliento reikalas. draudimo reikalas ivertinti zala ir sumoket pinigus. vertinti zala sroto kainomis - imho neteisinga ir net neteiseta. tai ne parduotuve, tai siukslynas, kur neaiski nei 'detaliu' kilme, nei istorija. apskritai - tai siuksles, o ne detales. jei jau klientas pats nusprendzia tokias det i masina ir atitempia i servisa, tai jo reikalas. bet draudimas zala turi skaiciuot nauju originaliu daliu kainomis ir darbu autorizuotam servise, kur meistrai apmokyti gamintojo kursuose ir t.t. kad kiekviena hydra moka visas mashinas taisyt - neitikina. kaip jau abu zhinom, daznai net diagnostikos prisijungt nesigauna, nes 'dar tokio nebandem'. tai ka reiskia 'draudimo sutartis su kazkokiu servisu'? servisas turi buti gamintojo autorizuotas. visa kita - chaltursciku garazhas, o ne servisas. > > > "CodeC" parašė naujienų news:jcf001$m4q$1@trimpas.omnitel.net... > > On 12/16/2011 10:34 AM, Renookas wrote: >> cia tu vienintelis kol kas nesuprantantis ir pasimetes. >> >> Tu garantuoji kad visada daliu pas dileri yra? as tau duodu uzsakyma, tu >> man pristatai. Palengvinsi gyvenima. 20% uzdarbio uzteks? > > negarantuoju, tokiu atveju jei per protinga laika neiseina tos masinos > sutaisyt, turi but ismokama jos rinkos vertes ismoka.