On 12/15/2011 12:25 AM, Linas Petkevičius wrote: > Jei kabant apie sirptriebinius automobilius - tokia situacija ganetinai > hipotetine. O su raritetais jau kitos metodikos. Tad niuansas gal ir > teisingas, bet praktines reiksmes neturi. Be to klientas turi pasiruosti > rimtu argumentu, kodel jo netenkina draudiko pasiulyta detale su uzrasu > "Made in China", kai gulinti dylerio salone turi toki pati uzrasa. tai argumentas paprastas - laiskas gamintojo atstovui su klausimu, ar jie gali uztikrinti, kad siuloma noname detale suteiks man ta pati funkcionaluma ir sauguma kaip ir ju gaminta ir parduodama ir ar jie rekomenduoja tai daryt. ir iki kokio lygio tam tikra modeli prifarsiravus noname detaliu vis dar teisinga ji vadinti gimtuoju vardu ir nuo kokio lygio MB pataps KIA ? > > "Dainiushas" wrote in message news:jcb6q3$lfb$1@trimpas.omnitel.net... > > bet sutik, va šitoj vietoj biskį gaidys. Nes tą kitaiską sparną dažyk > ruošk kaip nori, jis vis tiek negyvens. Skaitau, turėtų būt išlyga, jei > nesugebama rast tvarkingos naudotos detalės, keičiama nauja originalia > nepisant proto nukentėjusiam. > > On 12/15/2011 12:05 AM, Linas Petkevičius wrote: >> O ka butu dares, jei butu gaves pinigus, kiek srote kainuotu devetas >> sparnas? >> >> "mk" wrote in message news:jcb5mp$kce$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Visai neseniai vienai masinai draudimo servisas keite sparna, nes >> lyginti neapsimokejo. Srote per menesi laiko rasti nesurudijusio sparno >> NEPAVYKO. Sudauzytas sparnas nebuvo surudijes. Idejo nauja kinietiska. >> >