tai kad rodos dulamdytas duris pigiau pakeisti, nei kibira spakliaus ant jy klyjuoti ir krustis pora dienu "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:jcab5d$jue$1@trimpas.omnitel.net... > klausimas ideologinis. > as draudimui pasiuntus nukentejusiji remontuotis i kazkoki servisa, anas > turi teise sugadintas dalis pakeisti kitomis naudotomis, isimtomis is > neaiskios istorijos ir kilmes masinu lauzynuose? ar tai normali praktika, > cia viskas teiseta? ar yra kazkokie teises aktai tai reglamentuojantys? > t.y. kas galima ir kas ne ir pan. pvz kada kazkokia dali galima > remontuoti, kada ne. kaip pavyzdys butu sulauzytas bamperis. ar gali > servisas tiesiog ji suvirinti, uzdazyt ir sakyt kad cia viskas ok? arba > sulamdytos dureles. galima tiesinti, ar reik keist naujomis? turint > galvoj, kad dauguma (ne visos) daliu susijusios su saugumu, tai gan > keistai atrodo zalos 'atlyginimas', kai pvz sveikai masinai sulamdomas > visas shonas ir jis servise grubiai tariant atkalamas plaktuku. as tokia > masina isvis nebenoreciau vaziuoti. > o draudimas aisku skaiciuoja minimalia kaina, kurios uztenka atkalimui. > > nzn ar mano nuomone kazkuo pagrysta, bet man rodos cia yra 'lietuvisko' > biznio saka, kur uz kapeikas 'taisomos' masinos. mano nuomone, dalys > turetu buti perkamaos naujos originalios, is gamintojo atstovo. ir > praktiskai neturetu buti 'taisomu' daliu, bent jau tu, kurios neardomos ir > fiziskai sugadinamos ivykio metu. > kaip yra is tikruju teisiniu poziuriu?