On 12/16/2011 01:49 PM, Linas Petkevičius wrote: > Tai, kad tave domina tik brangiausias variantas, nes tai dyleris - > niekam neidomu. Ar tu cia bandai itikinti, kad 15 metu triperi teisingai > suremontuoti gali tik autorizuotas servisas? Turiu nuliudinti - net ir > teismu praktika jau rodo ka kitka. Ir Aciu Dievui. ne, as tai laikau 'prontingumo' kriterijum ar kaip tai pavadinti. ir pradiniu momentu, tai neturi nieko bendra su kaina. as ziuriu is paprasto vairuotojo puses, turto savininko puses, o ne meistro ir speco, kuris turi ziniu tam, kad kazka vertinti ir lyginti. kaip paprastas useris as pasiziuriu auto gamintoja pase ir pamanau protinga kad einu i servisa su 'tuo paciu pavadinimu'. jie gamino ta auto, jie tiekia dalis jam, kodel tureciau uzsiimti rinkos analize ir ieskot ko nepametes, net nezinodamas ko. kai sugenda elektronikos prietaisas tai nesi arba ten kur jam galioja garantija, arba i gamintojo servisa. nebegioji gi per visus kioskus kuriuose diedas lituokli turi. taigi - gaunu samata is dylerio ir einu i draudima. imho cia jis turetu stengtis irodyt, kad as kazkodel tureciau remontuotis kitur, nes pigiau. as pirmiausiai pasirinkau ne del kainos, o todel, kad logiska konkrecios markes automobili patiketi remontuoti gamintojui ar jo atstovui. ar tau tai neskamba logiskai? ir manau nera jokio reikalo skirstyti '15m triperis' ar biski naujesnis. cia draudimo problema, kad jis pagal savo verslo schema apsiima drausti tokia rizika kaip seno automobilio remontas. tegu iskart tiesiogiai draudzia turta - viskas bus simple.