Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-16 13:59:30
On 12/16/2011 01:49 PM, Linas Petkevičius wrote:

> Tai, kad tave domina tik brangiausias variantas, nes tai dyleris -
> niekam neidomu. Ar tu cia bandai itikinti, kad 15 metu triperi teisingai
> suremontuoti gali tik autorizuotas servisas? Turiu nuliudinti - net ir
> teismu praktika jau rodo ka kitka. Ir Aciu Dievui.

ne, as tai laikau 'prontingumo' kriterijum ar kaip tai pavadinti. ir 
pradiniu momentu, tai neturi nieko bendra su kaina. as ziuriu is 
paprasto vairuotojo puses, turto savininko puses, o ne meistro ir speco, 
kuris turi ziniu tam, kad kazka vertinti ir lyginti.
kaip paprastas useris as pasiziuriu auto gamintoja pase ir pamanau 
protinga kad einu i servisa su 'tuo paciu pavadinimu'. jie gamino ta 
auto, jie tiekia dalis jam, kodel tureciau uzsiimti rinkos analize ir 
ieskot ko nepametes, net nezinodamas ko. kai sugenda elektronikos 
prietaisas tai nesi arba ten kur jam galioja garantija, arba i gamintojo 
servisa. nebegioji gi per visus kioskus kuriuose diedas lituokli turi.
taigi - gaunu samata is dylerio ir einu i draudima. imho cia jis turetu 
stengtis irodyt, kad as kazkodel tureciau remontuotis kitur, nes pigiau.
as pirmiausiai pasirinkau ne del kainos, o todel, kad logiska konkrecios 
markes automobili patiketi remontuoti gamintojui ar jo atstovui. ar tau 
tai neskamba logiskai? ir manau nera jokio reikalo skirstyti '15m 
triperis' ar biski naujesnis. cia draudimo problema, kad jis pagal savo 
verslo schema apsiima drausti tokia rizika kaip seno automobilio 
remontas. tegu iskart tiesiogiai draudzia turta - viskas bus simple.