Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-15 00:46:23
Kartoju - draudimui dzin, ka atsakys dyleris. Tau kazkas apgadino
automobilio detale. Detale kainuoja 1000 Lt, nusidevejimas 60 proc., jie tau
privalo ismoketi uz ja 400 Lt. Tu gali juos pasiimti ir draudikui nusisvilpt
kur tu juos desi, ka tu remontuosi ir kokia detale pirksi. Tu piktiniesi,
kad draudikas tave nusiuncia i servisa (variantas daznai tenkinantis abi
puses), kuris tau pasiulo viena is variantu - ideti neoriginalia detale,
kuri ir kainuoja tuos 400 Lt. Tau ka - moraline trauma kad tai pasiule? Ar
tave kazkas vercia per jega naudotis to serviso paslaugomis? Nu atsakys tau
dyleris, kad ne - reikia deti nauja originala. Kas pasikeis? Draudimas is
geros valios tau sumokes naujos detales kaina, nors istatymas jo to
neipareigoja? Ar servisas nupirks ir ides originala, bet is taves paims 400
Lt?
"CodeC" wrote in message news:jcb7vi$mi2$1@trimpas.omnitel.net...
>tai argumentas paprastas - laiskas gamintojo atstovui su klausimu, ar jie
>gali uztikrinti, kad siuloma noname detale suteiks man ta pati
>funkcionaluma ir sauguma kaip ir ju gaminta ir parduodama ir ar jie
>rekomenduoja tai daryt.