On 12/16/2011 11:41 AM, Linas Petkevičius wrote: > Nustebsi, bet draudimui tai tikrai neidomu. tik pats nesenai rasei variantus apie sutartis ir draudiko 'patvirtinama' serviso samata. tai apsispresk. draudikas turetu lengvai paskaiciuot zala per 15 min - pagal oficialius dylerio ikainius. jei suma virsija kazkoki ten rentabilumo procenta - mokama likutine verte. kam dar kazkokios sutartys ir skambinejimaisi su servisu paklaust is kokio savartyno siuksles pirks? ne tam kad pasilikt biski sau kliento saskaita? > "CodeC" wrote in message news:jcf37l$r90$1@trimpas.omnitel.net... > draudimui tai neturetu isvis buti idomu. jis turi vertinti ir atlyginti > padaryta zhala. klientas gali isvis tos masinos neberemontuoti, jei taip > sugalvos. draudimo ismoketa suma nuo to neturi keistis.