oij visai ne faktas. Nors reiktų pažymėt, kad VEHO kėbulinis nudažė visai neblogai. On 12/14/2011 10:14 PM, CodeC wrote: > On 12/14/2011 09:48 PM, Linas Petkevičius wrote: >> O nepagalvojai, kaip cia gaunasi, kad dauguma oficialiu dyleriu turi >> savo kebuliniu ir dazymo darbu cehus? > > tai viskas ok, as ir neprasau man atsiust nauja kuzova nes biski sona > nubrauke. tiketina kad oficialiam servise bent jau nudazhys normaliai, o > ne garaze dede vasia su staline lempa pasisviesdamas spalva pagal aki > parinkes, kai po metu jau viskas rudyt pradeda. > >> >> "CodeC" wrote in message news:jcau93$bq5$2@trimpas.omnitel.net... >> >> On 12/14/2011 09:11 PM, [nemielas] wrote: >>> tai kad patys gamintojai net oficialią medžiagą mokymo tikslais siulo >>> kaip tuos buferius skilusius remontuoti ;) >>> >> >> nu va nauju faktu padave. as tai ir klausiu, kaip yra is tikro? siaip >> aisku keista biski, nes gamintojas turetu buti suinteresuotas parduoti >> naujas atsargines dalis. >> >>> >>> "Staska"<staska_s@jahu.kom> wrote in message >>> news:jcacdu$m5g$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> "Linas Petkevičius"<linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>>> news:jcac6f$lpr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> 15 punktas. >>>> >>>> "Sugadintos detalės ir (ar) dalys gali būti remontuojamos, jeigu po >>>> remonto >>>> jos atitiks techninius aktyvios ir pasyvios saugos reikalavimus." >>>> >>>> Tai panasu, kad buferiu negalima butu tvarkyt, nes jie luz litavimo >>>> vietoje >>>> nuo mazesnio smugio nei numate gamintojas.. >>>> >> >