On 12/16/2011 10:50 AM, Linas Petkevičius wrote: > Servisas ir nevertina shroto kainomis. Jis vertina naujos detales kaina > minus nusidevejimas. Jeigu manai, kad tai neteiseta - nurodyk ka > draudikas pazeidzia. nu tai viskas paprasta turetu buti. draudimas pasiulo uz ismusta lempa 100 Lt nes kazkur autominutej (arba kariotiskese) imanoma nupirkt panasia siuksle i mano buvusiu lempa. as nueinu pas dyleri ir paprasau samatos remonto (daliu + darbu). paskaiciuojam nusidevejima. itariu kad gausis koks min 1000 Lt finale jei ne daugiau. einam pas draudima ir prasom kilolito. itariu sulaukciau labai nustebusiu ir nepatenkintu veidu ir klausimu. imho kilolita gauciau, tik realiai pagrasines teismu. isvada: face control veikia pilnu tempu. kol klientas neparodo kad nera kupranugaris, galima jo saskaita pinigautis i valias. > > "CodeC" wrote in message news:jcf0f5$mqo$1@trimpas.omnitel.net... > > On 12/16/2011 10:39 AM, Renookas wrote: >> o srote yra... ka darom? ismetam toki automobili i siukslyna? nes naujos >> ideti neina.. > > cia kliento reikalas. draudimo reikalas ivertinti zala ir sumoket > pinigus. vertinti zala sroto kainomis - imho neteisinga ir net > neteiseta.