tai tokiam atvejui gi paskaiciuoja nusidevejima ir pasiulo susimoketi skirtuma? "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:jcb5gb$k60$1@trimpas.omnitel.net... > tai, kad ponui nuo kitos masinos nuimtos ne fengshui. Reikia nauju gamykla > kvepianciu > > > On 12/14/2011 11:21 PM, Mikrobas wrote: >> tai kad rodos dulamdytas duris pigiau pakeisti, nei kibira spakliaus ant >> jy >> klyjuoti ir krustis pora dienu >> >> >> >> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >> news:jcab5d$jue$1@trimpas.omnitel.net... >>> klausimas ideologinis. >>> as draudimui pasiuntus nukentejusiji remontuotis i kazkoki servisa, anas >>> turi teise sugadintas dalis pakeisti kitomis naudotomis, isimtomis is >>> neaiskios istorijos ir kilmes masinu lauzynuose? ar tai normali >>> praktika, >>> cia viskas teiseta? ar yra kazkokie teises aktai tai reglamentuojantys? >>> t.y. kas galima ir kas ne ir pan. pvz kada kazkokia dali galima >>> remontuoti, kada ne. kaip pavyzdys butu sulauzytas bamperis. ar gali >>> servisas tiesiog ji suvirinti, uzdazyt ir sakyt kad cia viskas ok? arba >>> sulamdytos dureles. galima tiesinti, ar reik keist naujomis? turint >>> galvoj, kad dauguma (ne visos) daliu susijusios su saugumu, tai gan >>> keistai atrodo zalos 'atlyginimas', kai pvz sveikai masinai sulamdomas >>> visas shonas ir jis servise grubiai tariant atkalamas plaktuku. as tokia >>> masina isvis nebenoreciau vaziuoti. >>> o draudimas aisku skaiciuoja minimalia kaina, kurios uztenka atkalimui. >>> >>> nzn ar mano nuomone kazkuo pagrysta, bet man rodos cia yra 'lietuvisko' >>> biznio saka, kur uz kapeikas 'taisomos' masinos. mano nuomone, dalys >>> turetu buti perkamaos naujos originalios, is gamintojo atstovo. ir >>> praktiskai neturetu buti 'taisomu' daliu, bent jau tu, kurios neardomos >>> ir >>> fiziskai sugadinamos ivykio metu. >>> kaip yra is tikruju teisiniu poziuriu? >> >> >