On 12/14/2011 04:44 PM, Linas Petkevičius wrote: > Gamintojai dazniausiai numato iki kiek remontuota detale dar atitinka > tuos reikalavimus. Grubiai tariant - sveikas bamperis virsyja juos, o > kokie mikroitrukimai ar panasiai ju nepamazina tiek, kad virsytu kritine > riba. nu ok, gamintojo reikalavimai tarkim aisku. o jeigu siaip ziuret i ivyki kaip i turto sugadinima? ar cia jau nebe TPVCAD reikalas? tarkim tu pirkdamas masina renkiesi is dvieju identisku, tik pas viena bamperis su tuo 'mini itrukimu'. tai ir durnam aisku, kad labiau, brangiau ivertinsi be jokio defekto. tai gaunasi kad tos auto savininkas, kuris tapo nukentejusiu, del tokio sugadinimo patiria nuostoli. gamintojas rekomenduoja taisyt, bet tai jau nebebus naujas daiktas. manyciau turetu buti teismu praktika tokios zalos atlyginimui issireikalauti, jei ne is draudimo, tai is kaltininko. > > "Staska" wrote in message news:jcacdu$m5g$1@trimpas.omnitel.net... > > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message > news:jcac6f$lpr$1@trimpas.omnitel.net... >>> 15 punktas. > > "Sugadintos detalės ir (ar) dalys gali būti remontuojamos, jeigu po remonto > jos atitiks techninius aktyvios ir pasyvios saugos reikalavimus." > > Tai panasu, kad buferiu negalima butu tvarkyt, nes jie luz litavimo vietoje > nuo mazesnio smugio nei numate gamintojas.. >