On 2012.02.15 12:49, padugne wrote: > > Nuo tam tikro lygio (pvz tas trilitrinis fajetonas ar 1.8 a4 ji jau > pasiekia) fun to drive jau pakanka. Bet jei ner kur ismeigt ipodo ar > tenka lipdyt ant lango navi tai visas fun isgaruoja, px koks ten variklis. > Fajetonas ar A4 ir seip yra ne tos masinos kad draskytis. Pvz ana A4 yra > netgi su variatorium :) > Jeigu vel grizti prie konkreciu modeliu tai galbut audi 1.8 tfsi varikliukas ir tikrai neblogas. Taciau bendru atveju variklis islieka svarbiausia opcija. Ar su imoka vazinesi ar su masina? Apkars ir tas atpirkimas ir tie blizguciai jeigu masina nesmagiai vairuosis. O varikliai gali buti netgi labai skirtingi, nors ant popieriaus jie atrodo graziai. Netgi daugiau pasakysiu - pageidautina paciam uz vairo pravaziuoti su konkrecia kombinacija "variklis-pavaru deze-pakaba". Aisku tai sudetinga tokioje LT, kur konkretaus modelio demo automobiliu tik keli per visa respublika. Bet tokioje DE turetu buti paprasciau.