On Wed, 15 Feb 2012 18:34:42 +0200, esquires. wrote: >> Tai kad dideli pardavimai ir pilnas parkingas tokiu paciu (tik >> skirtingo juodos atspalvio) siame rinkos segmente jau praktiskai nebe >> comme il faut. Taip greitai gali patapti "popsa" :) > > bet visas iskrypimas tame ir yra, kad faetonas pagal ideja turetu tapti > popsu. nes exeptional wannabe yra kiek kita marke. Tai jis ne wannabe, jis ir yra exceptional. Vis dar. Bet situacija sparciai blogeja, ant KBA statistikos, 2011 iki spalio registracijos atrodo taip: BMW 7er (5. Generation) 4386 Fahrzeuge Audi A8 (3. Generation) 4213 Fahrzeuge Mercedes-Benz S-Klasse (9. Generation) 4135 Fahrzeuge VW Phaeton (1. Generation) 1999 Fahrzeuge Jaguar XJ (8. Generation) 542 Fahrzeuge Lexus LS (4. Generation) 27 Fahrzeuge Tai jau rimtai perzengia kiekius reikalingus platformos apvazinejimui pries ja dedant i bentlius. Zodziu drasiems zmonems teks pereit prie lexuso. >> Na, bet kaip zinia, visos masinos su laiku banaleja, fajetonas nuo to >> irgi neapsaugotas. Toks Audi V8 savo metu irgi buvo ganetinai padorus >> automobilis vertas netgi pasistatyt i garaza kol ju dar yra (jei >> garazas cia nekainuotu 100eur/men tikrai taip ir padaryciau), o >> paziurek i ka A8 pavirto dabar? > > i laaabai gerai suinzinyrinta ir surinkta modeli, kurio padorios bukles > egzemplioriu uz saikinga kaina (nekalbant jau apie 'lietuviska') surasti > sudetinga? btw, surinktas po tuo paciu stogu kaip g-wagenas. Ko, A8? Tipo jas daro Graz'e? Kiek girdejau, tai jas renka Neckarsulm'e. -- kthxbai.