nu tai čia newsuose. O realybėj? :) On 02/15/2012 02:18 PM, md wrote: > On 2012.02.15 12:49, padugne wrote: >> >> Nuo tam tikro lygio (pvz tas trilitrinis fajetonas ar 1.8 a4 ji jau >> pasiekia) fun to drive jau pakanka. Bet jei ner kur ismeigt ipodo ar >> tenka lipdyt ant lango navi tai visas fun isgaruoja, px koks ten >> variklis. >> Fajetonas ar A4 ir seip yra ne tos masinos kad draskytis. Pvz ana A4 yra >> netgi su variatorium :) >> > > Jeigu vel grizti prie konkreciu modeliu tai galbut audi 1.8 tfsi > varikliukas ir tikrai neblogas. > > Taciau bendru atveju variklis islieka svarbiausia opcija. Ar su imoka > vazinesi ar su masina? Apkars ir tas atpirkimas ir tie blizguciai jeigu > masina nesmagiai vairuosis. > > O varikliai gali buti netgi labai skirtingi, nors ant popieriaus jie > atrodo graziai. Netgi daugiau pasakysiu - pageidautina paciam uz vairo > pravaziuoti su konkrecia kombinacija "variklis-pavaru deze-pakaba". > Aisku tai sudetinga tokioje LT, kur konkretaus modelio demo automobiliu > tik keli per visa respublika. Bet tokioje DE turetu buti paprasciau.