Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: VNO
Data: 2012-02-21 21:34:30
> O neturejimas susimoketi uz sildyma signalizuoja kad reikia savo noru
> kraustytis i gatve? Ar vistik bandoma kazka daryti kad reiketu moketi
> maziau? Jauciu tavo mentaliteto zmogus apsauktu kaimieciais tuos, kurie
> nori pigiau moketi uz sildyma.

o kas sake, kad uz sildyma nemokama? skaiciukai kur?
siaip tai laukiai kada bus paminetas sildymas. dar liko Kibuliu ir Zuoka pamineti :D
pigiau moketi visada yra noras. naturalu.
tik va zapadlo - dazniausiai daug kas skaiciuoti net nemoka.

> Apskritai niekaip neperkandu kaip pagal tave atrodo idealiai sutvarkyta
> transporto sistema. Visur be isimties mokam: prie namu, prie
> parduotuves, prie darbo, mieste ir pan.?

Ar tikrai visur mokam?
nenusineke. Uz naujamiescio ribos visur for free.

> Kuo is esmes skiriasi nemokamas parkingas kur nors grigiskese prie
> daugiabucio ir Vilniaus centre? Statybines medziagos grigiskese pigesnes?
> Kalbam apie savivaldybe, o ne verslo imone.

esme - kad centras nebutu per daug uzkrautas.
tame skirtumas tarp Grigiskiu ir vokieciu g.

> Kam keisti, gal galima ir su sia valdzia kazka padaryti.

taves laukia rinkimai.

> Ir ka? Tu mums nurodai kelia kur eiti ir ka daryti ar kaip?

daugeliui reikia rodyti pirstu, kai kam reikia skirti bauda arba spirti i sikna.
ivairiai. as neiko nerodau.
tiesiog juokiga tiketis, kad toj mieste atsiras elitui free parkingas , o ju kiekis padauges kartais.
ypac del nieko nepagristu sapalioniu.

> Jei as bazuojuosi per du miestus, tai man parkingus pirkti ir kaune ir
> vilniuje? Ar tu cia sneki tik bele sneketi. Aplamai masinos turejimo

bazuokis, kas neleidzia.
yra KET ir reglamentai - parkuok kur nori.
tik nesakyk, akd esi spiderman'as ir tuo paciu metu buti dvejuose miestuose is karto :D
galvok pavyzdzius geriau :D
va zhegonskas turetu apsisikti, nes bazuojasi Kaune ir Tbilisyje.
pagal tave tai cia jau amen matyt :D

> klausimas keliamas visai ne vidutinioko kontekste. O pirmiausia tame
> reikia jos ar nereikia. Gali buti visiskas milijonierius, bet jei
> masinos jam nereikia, jis gali jos ir netureti, o vazineti dviraciu ir
> atvirkciai. Ir vidutiniokui gali verkiant reiketi masinos. O pagal tavo
> ismastymus, jis NEGALI jos tureti. Va tuo ir bandoma pasinaudoti, kas
> man ir nepatinka.

pasikartosiu - kazkokia grupele automobliu savininku - tai mizeris.
reikia dirbti del daugumos o ne del poros verksniu.

> Jei moketi, tai abonentinis mokestis centre turi buti 25-50lt/men
> ribose, o ne 4-6lt/val. Be abejo turi buti ir brangesniu parkingu su
> stogu ir pan.

pagrisk 25-50 Lt kaina.
nes kotais atrodo pezalus rasai is dangaus.

> Siaip nemaza dalis vaziuoja. Prie namu pas mus jau sutvarkyta, ir as
> labai patenkintas. Bet tai kas vyksta kauno centre, tai sakyciau dulkinimas.

kokia dar NEMAZA dalis :D
paziurek kiek vaziuoja autobuse ar trulike.

> Bet ir algos ten ne tokios?

Kaip susije ir koreliuoja algos ir parkingo ikainiai?
tu gal kaip koks Zuokas, pasiulyk pakelti alga iki 6 K LT :D
ar vis dar manai, akd valstybe ar merija moka algas?

> Tu man kaip koks pionierius entuziastas, gal savanoriskai susimokek uz
> parkinga 400lt/men. Buk entuziastas, parodyk pavyzdi. Gali ir kelnes
> nusimauti, paduoti muilo gabaleli.

KAip ir saugelis mastanciu zmnoniu - perku paslaugas, kurios man tinka, patinka ir atitinakamai kainuoja.
400 Lt uz parkinga nemokesiu. Bet pora simtiniu tam skirti galiu.
taip pat galiu uzpilti kuro i baka, sumoketi uz draudima ir isigyti padangas,

VNO