Daug pavyzdziu naudojom. Ir vokieciu ir olandu ir net tokijas buvo paminetas :) Imho transporto srityje kaunas iki siol lenkdavo vilniu, bet ziuriu kad viskas keiciasi link vilniaus, tik paveluotai :) Pacio stovejimo toje gatveje niekas nekvescionuoja, ji tik apmokestina. Bet su tavim visiskai sutinku, greitai vaziuoti galima tik 3 ir 4 juosta. Taciau problemu nera galbut del to, kad antra "letejimo" juosta tuo paciu yra panaudojama posukiams i desine, o pati gatve pabaigoje prie aleksoto tilto taip ar taip susiaureja iki 4 juostu gatves. Siaip net savivaldybe neslepia kad jiems reikia pinigu. Apie jokius srautus ir estetika niekas net nekalba. Del ekonomisko pagristumo galbut ir drisciau abejoti. Stovejimas gatves sone nieko papildomai nekainuoja, su salyga kad nenukencia pralaidumas. O aiksteles vistik reikia irengineti. 2012.02.22 20:17, KEdas rašė: > 2012.02.22 18:50, nc rašė: >> Paciame centre galima kelti kainas, bet prie ko 8 juostu gatve, kurioje >> beveik nera jokiu istaigu, o is kitos puses upe? > > Prie gatvių kategorijos, kuriose negali būti stovėjimo vietų. MKN > tokioje gatvėje parkingo neturi būti visai. Leidus stovėti pirmoje > juostoje greitai važiuojantiems iš 4 liks tik 2 juostos, nes antra bus > naudojama kaip lėtėjimo tam, kad surasti stovėjimo vietą. Avaringumas ir > greitis pasikeis atitinkamai. > Stovėjimo aikštelių įrengimas yra ir estetiškai, ir ekonomiškai gerokai > patrauklesnis būdas nei stovėjimo vietos gatvėje. > > P.S. Labai panašu, kad Kauno pavyzdžius naudoji kritikuodamas Vilnių. :)