Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-23 19:19:50
2012.02.23 18:53, VNO rašė:

> Vel bandai net OFICIALIUS skaiciukus pritempti prie to, kad automobilistu dauguma? :D
> O kiek neturi masinus, kiek neveza seimu, nes ju neturiu?
> O kiek vaziuoja i miesto pakrasti ir parkingas ten nemokamas?
> Nejauti kaip nusisneki?

Nieko as netempiu. As matau savo aplinka ir ja komentuoju.

Tai dabar pasiaiskink del ko neturi. 30 metu ir neturi nes nenori yra
visiskai MAZUMA. Apie tokius net laikrasciai raso. Tu paziurek net Kedas
prisiekes dviratininkas ir tai masina turi.

Jei neturi seimos, tie masinas tuo labiau turi, nes uzdirba, arba
valdiska, nebent visiski degradai. Jei seima yra, tai nors ir sunkiai
gyvena, bet bent jau viena sena masina turi. Nes su vaikais, o jei dar
keli, troleibusais nepasitasysi.

Tie kur pakrasyje gyvena, tie be masinu is viso negyvena.
Nu zinok man rodos mizeris tokiu kurie neturi ir kuriems tikrai
objektyviai nereikia masinos.

> Ka tik atsakiau - skaityk pirma pastraipa.
> Be to - isk ur tu istraukei kad visi 440 vnt automobiliu reikalaujaparkingo mieste MOKAMOJOJE zonoje?
> Nesiseka sugalvoti argumentus?

Tai gal ir ne, bet negalime atmesti kad kada nors nores. Man dabar
parkavimas Vilniuje irgi galetu buti visiskai px, bet visi supranta, kad
jei vilniuje parkavimas kainuos 20lt/val, tai kaune tikrai nekainuos
1lt/val.

> Tu tusi 1-2 metu vaika?
> Itariu ne, nes zinotum, kad pagrindinis biznis su vaikais yra kai jiems reikia eiti i darzeli,o dar daugiau reikalu - i mokykla.
> t.y. nuo 3-4 metu ir ypac nuo 5-6.

Turiu. Jau beveik metai. I darzeli dar neina. O kas ten per biznis?
Beje, as sunkiai isivaizduoju kaip butu reikeje vezioti keliu menesiu
vaika pas daktarus su dviraciu ar viesuoju transportu.

> tau mintis nesauna, nes tu aklai tiki, kadautomobilis yra transprotas numeris vienas :D
> as, vairuodamas jau n+1 metu, zinau, akd tai tik viso labo antraeile priemone.
> ir ja aukstinti man nesauna i galva.

Siame gyvenimo etape - taip. Kai busiu pensijoje, nezinau kaip bus.