> tai, kad bbžino tą patikimumą. Matei, čia rašė apie trilitrį su beveik > 300kkm ir be gedimų, dvilitriai irgi būna gausiai 200kkm perlipa > neknisdami proto. O tie iš kurių statistika, apskritai greičiausiai iš > 400kkm pasiekusių egzempliorių :) Nu tas tai taip, bet vis per visus galus girdisi problemos su periferija ir tepimu, purkštukai už 12k ir pan. Jei audi žiūrėčiau, tai jaučiu benzą, sako tfsi jau irgi uždujint įmanoma (per metus ~30 nuvažiuoju). > žiūriu, žiūriu... http://media.autoweek.nl/m/m1by0qcbr15f_800.jpg > kuri vieta tragiška? Visų pirma tai raudonas apšvietimas, biškį tampo nuo jo. Toliau tai nu visa kita - centrinės konsolės "priklijuotas" stalčius, taip iš '95 laidos. Pats vairas visai px, surinkimo kokybė tikiu kad gera. Dėl skonio nesiginčykim gal, ok? Pas mane jis toks... biškį kitoks nei pas daugumą, nes esu architektas. Man žinok ir avensis kai kuriuo kampu žiūrint visai nieko, ir interjeras jo daugmaž ok, taip kad nesigilink. > tai pas bet kurį didelį dyzelį bus išlaikymas. Nu kasbeko, bet jei žiūrėt į merso 220 CDI tai pas juos su patikimumu gausiai geriau nei pas vw dulitrinius... Apskritai kartais kirba mintis susirast vokiečiuose už brangiai ledinį ikifeisliftinį E klasės 270 CDI (S211), tas tai patikimas per visus galus, dar iš milijoninių variklių serijos, bet vėlgi - ikifeisliftinis vairas ir pavarų svirtis niekaip nežavi. Nu nebent pasikeist, bet įtariu daug problemų su vairu. Nu ir apskritai, pabaigai 320 cdi v6 aišku brangiau, bet ne toks kostmosas kaip pas audines, o ir automatai normalūs, varijatorių nemontuoja kaip supratau.