> > Nu tas tai taip, bet vis per visus galus girdisi problemos su periferija > ir tepimu, purkštukai už 12k ir pan. Jei audi žiūrėčiau, tai jaučiu > benzą, sako tfsi jau irgi uždujint įmanoma (per metus ~30 nuvažiuoju). nu tai tavo avensio irgi purkštukai, bet va, važiuoja :D. tfsi dujinimas jaučiu bet kuriuo atveju bus chaltūra :) Su tepimu, skaitant po kiek tos problemos lindo, tai greičiausiai bus sutvarkyta. > Visų pirma tai raudonas apšvietimas, biškį tampo nuo jo. Toliau tai nu > visa kita - centrinės konsolės "priklijuotas" stalčius, taip iš '95 > laidos. Pats vairas visai px, surinkimo kokybė tikiu kad gera. > Dėl skonio nesiginčykim gal, ok? Pas mane jis toks... biškį kitoks nei > pas daugumą, nes esu architektas. Man žinok ir avensis kai kuriuo kampu > žiūrint visai nieko, ir interjeras jo daugmaž ok, taip kad nesigilink. tai skonis tai paliubomu. Tiesiog, objektyviai, tai pas tas A4 tikrai nieko tragiško nėra :) > Nu kasbeko, bet jei žiūrėt į merso 220 CDI tai pas juos su patikimumu > gausiai geriau nei pas vw dulitrinius... Apskritai kartais kirba mintis > susirast vokiečiuose už brangiai ledinį ikifeisliftinį E klasės 270 CDI > (S211), tas tai patikimas per visus galus, dar iš milijoninių variklių > serijos, bet vėlgi - ikifeisliftinis vairas ir pavarų svirtis niekaip > nežavi. Nu nebent pasikeist, bet įtariu daug problemų su vairu. > Bet šiaip tai tų MB apskritai mažiau yra ir nenustebčiau jei dėl to mažiau girdėt apie gedimus :). Va pasakojo, 220cdi kompas variklio nusivertė, tai paturėjo daug nepigaus sekso... > Nu ir apskritai, pabaigai 320 cdi v6 aišku brangiau, bet ne toks > kostmosas kaip pas audines, o ir automatai normalūs, varijatorių > nemontuoja kaip supratau. Tai jokio kostmoso pas audines nėra, nebent grandinės, nu bet vienkartinis reikalas. Variatoriaus su trilitriu tikrai negausi, kaip ir su quattro.