Nu tai visko būna, bet čia labiau išimtys. Jei visa kita tvarkoj, o tik sėdynė sujota, tai galima pirkt, bet dėmesį atkreipt - būtina, ir reiktų nuodugnią diagnostiką pasidaryt. Kita vertus, 2004 trilitrinis dyzelinis benvas su juokinga <200 rida už juokingus dvidešimt kelis klt, kai tuo tarpu vokietijoj tokie grubiai nuo 10k eurų prasideda, bent jau man kelia rimtų abejonių. Maža rida, tvarkingas auto ir gera kaina nesuderinami, iš šitų trijų reikia išsirinkt vieną, labai sėkmingais ir retais atvejais - du, bet tikrai ne visus tris. > As niekuo netikiu, tiesiog spresti is sedynes nuotraukos yra visiska > rulete. Issisedejimas ir netgi apibrozdinimai totaliai priklauso nuo > konkrecios odos rusies, kieno gaminta, sedetojo svorio, polinkio i > prakaitavima etc. Ner net "apytiksliu" gairiu. Plius niekada negali > zinot ar tai dar gimtoji sedyne ir ar jas jau kas nors tvarke. Pvz > vokietijoje tai nebrangu ir yra placioms masems zinomu specialistu. > Daeina net iki to kad pervilkineja visiskai naujas masinas. Nes bnv uz > oda nori 2keur, o "balniai" geresnes kokybes oda padaro uz 1keur taip > kad neatskirsi nuo originalo isskyrus tai kad geresne oda, gali rinktis > siuliu spalva etc. > > Tas pac beje su vairais. Va tarkim mano kontoros ex poolcaras e91 turejo > vaira su multifunkcija. Per 3metus ir 100tkm nieko jam nenutiko, buvo > kaip naujas. Nors maigomos buvo gausiai, nss kiekvienas vis puola derint > savo radija. > O kolegos x3 per panasiai metu ir zymiai maziau ridos knopkes beveik > nusivale. Brokas? Xzn, bet sake inete tokiu kaip jis dafiga. O pagal > glaz-almaz logika gautusi, kad firmos taxu tarnaves poolcaras nuliovas, > o dar 50tkm neperlipusiam X3 tektu minimum darasyt nuli. >