spauda pirko savo bemvuka tai visi 3 punktai buvo ant vienos masinos. "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:jk74bg$73q$1@trimpas.omnitel.net... > Nu tai visko būna, bet čia labiau išimtys. Jei visa kita tvarkoj, o tik > sėdynė sujota, tai galima pirkt, bet dėmesį atkreipt - būtina, ir reiktų > nuodugnią diagnostiką pasidaryt. > > Kita vertus, 2004 trilitrinis dyzelinis benvas su juokinga <200 rida už > juokingus dvidešimt kelis klt, kai tuo tarpu vokietijoj tokie grubiai nuo > 10k eurų prasideda, bent jau man kelia rimtų abejonių. Maža rida, > tvarkingas auto ir gera kaina nesuderinami, iš šitų trijų reikia išsirinkt > vieną, labai sėkmingais ir retais atvejais - du, bet tikrai ne visus tris. > >> As niekuo netikiu, tiesiog spresti is sedynes nuotraukos yra visiska >> rulete. Issisedejimas ir netgi apibrozdinimai totaliai priklauso nuo >> konkrecios odos rusies, kieno gaminta, sedetojo svorio, polinkio i >> prakaitavima etc. Ner net "apytiksliu" gairiu. Plius niekada negali >> zinot ar tai dar gimtoji sedyne ir ar jas jau kas nors tvarke. Pvz >> vokietijoje tai nebrangu ir yra placioms masems zinomu specialistu. >> Daeina net iki to kad pervilkineja visiskai naujas masinas. Nes bnv uz >> oda nori 2keur, o "balniai" geresnes kokybes oda padaro uz 1keur taip >> kad neatskirsi nuo originalo isskyrus tai kad geresne oda, gali rinktis >> siuliu spalva etc. >> >> Tas pac beje su vairais. Va tarkim mano kontoros ex poolcaras e91 turejo >> vaira su multifunkcija. Per 3metus ir 100tkm nieko jam nenutiko, buvo >> kaip naujas. Nors maigomos buvo gausiai, nss kiekvienas vis puola derint >> savo radija. >> O kolegos x3 per panasiai metu ir zymiai maziau ridos knopkes beveik >> nusivale. Brokas? Xzn, bet sake inete tokiu kaip jis dafiga. O pagal >> glaz-almaz logika gautusi, kad firmos taxu tarnaves poolcaras nuliovas, >> o dar 50tkm neperlipusiam X3 tektu minimum darasyt nuli. >> >