Nezinau kaip Vokietijoj, bet pvz Svedijoj jei masina importuota kaina smarkiai krinta. O jei masina importuota svieziai ir pardavimui tai ramiai gali nuskaiciuoti -20%. Pridek dar registracijos mokecius, technikini ir tampymasi su pardavimu ir biznis nebeatrodys labai patrauklus. "skaitytojas" <arunasz@istrintizebra.lt> wrote: > >Ziurineju masinu kainas autopliuse ir mobile.de ir matau, kad yra ziaurus >kainu skirtumai Lietuvisko autopliuso naudai. Negi tikrai iki Lietuvos >davaziuoja tik visiskai grabai ar sulipdoma is 3 viena masina ir po to >stumdoma gerokai pigiau, nei tokia pati masina panasiu metu ir ridos >kainuoja Europoje? Cia kalbam apie apynaujus, tarkim iki 7m. karucius Nes >tada naturaliai stojasi klausimas, tai gal bandyt ieskot variantu, kaip >parduoti savo masina pvz. Vokietijoje, nes ten gerokai didesnes kainos. >Imkim konkretu egzemplioriu, pvz. Subaru Outback dyzelis 2008 bazinis >(veliuras, be navigacijos) nu tai Lietuvoje daugiau kaip 55 tukst. Lt as >jauciu sunkiai gausiu, nepaisant to, kad rida tik prie 50tukst priartejus, >kai tuo tarpu DE uz panasius praso ~20t EUR, kas butu afigienai daugiau nei >LT kainu lygis. Ka manot? >