Nezinau kaip su Subaru, bet bent jau kiek as ziuriu mane dominancius modelius mobile.de, tai >90% visu skelbimu ten yra "Dealer". O jeigu "Private", tai kaina nera baisiai daug didesne nei tarkim Autopliuse "skaitytojas" wrote in message news:jl1a6r$6iq$1@trimpas.omnitel.net... Na su tom garantijom, tai salonai ok, gal ir duos, bet jei pardavineja fizinias asmuo, ar pas vokieicius taip nebuna? Nes jei pardavejas paprastas fizinis asmuo, tai jam tikrai nepriklauso suteikinet garantija, netgi pagal ES kazkokias direktyvas. "ManXP" wrote in message news:jl19re$63l$1@trimpas.omnitel.net... Nepamirsk, kad turesi kaina numest nuo vokiskos vien del to, kad vokieciui apsimoketu gaist laika ir leist papildomus pinigus kelionei iki taves ir auto atgabenimui i DE. Be to, ten dauguma salonu duoda bent pusmecio garantija, o tu aisku neduosi? Velgi, kaina turesi gausiai mazint. "skaitytojas" wrote in message news:jl17pf$341$1@trimpas.omnitel.net... Ziurineju masinu kainas autopliuse ir mobile.de ir matau, kad yra ziaurus kainu skirtumai Lietuvisko autopliuso naudai. Negi tikrai iki Lietuvos davaziuoja tik visiskai grabai ar sulipdoma is 3 viena masina ir po to stumdoma gerokai pigiau, nei tokia pati masina panasiu metu ir ridos kainuoja Europoje? Cia kalbam apie apynaujus, tarkim iki 7m. karucius Nes tada naturaliai stojasi klausimas, tai gal bandyt ieskot variantu, kaip parduoti savo masina pvz. Vokietijoje, nes ten gerokai didesnes kainos. Imkim konkretu egzemplioriu, pvz. Subaru Outback dyzelis 2008 bazinis (veliuras, be navigacijos) nu tai Lietuvoje daugiau kaip 55 tukst. Lt as jauciu sunkiai gausiu, nepaisant to, kad rida tik prie 50tukst priartejus, kai tuo tarpu DE uz panasius praso ~20t EUR, kas butu afigienai daugiau nei LT kainu lygis. Ka manot?