nu aš žinau, kad teoriškai ten viskas turi būti gerai, bet skau pojūčius - mašina pasidaro labai kieta, jaučiasi, kad ratas ne įstumiamas į visas duobeles, o šokinėjas per jas. va kai atsisėda dar du žmonės gale, tada iškart jaučiasi, kad pradeda dirbt. toks vaizdas - jie per kieti tokiams svoriui. per mažas jų darbo ribų diapazonas, todėl padaromi maksimaliam apkrovimui, o prie mažesnio, jie per kieti. "Liudas" <no@email.com> wrote in message news:go0949$cim$1@trimpas.omnitel.net... > dujos naudojamos ne pakeisti kietumą o tam, kad tam tikromis sąlygomis > (gal galima sakyti "suputoja" tepalas) amortizatorius neprarastų > efektyvumo. Aišku neefektyvus amortizatorius gal ir sukuria minkštumo > iliuzija tačiau smarkiai aukojamas saugumas (nes apkrovimai kurie keičia > įprasto amortizatoriaus savybes neatsiranda važiuojant ramiai lygiu keliu). > > On 2009.02.24 08:54, Faktas wrote: >> tik ne dujinius! :) >> kiek kartu keiciau amortikus, kiekviena kart nusivildavau tais dujiniais - >> is masinos pasidarydavo taburete. nezinau, gal tie reguliuojami koni ar kokie tai >> ir geriau, - nusistatytum minksciau. bet kad kaina du tris kartus didesne, tai ir >> nepabandziau. >> >> >> "modeselektor"<tirlim@pampam.lt> wrote in message news:gnuf5u$i75$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, kas pasiulystite kokios firmos amortikus rinktis? >>> Zinau kad KONI tikrai geri, bet reikia pigesniu ir paprastesniu. >>> Kaip del SAKS, BILSCHTEIN, KAYABA..? Aciu uz atsakyma >