Na nežinau kaip jums, bet man svarbiau stabilumas, saugumas. Manau vienintelis variantas kai pasiekiamas ir stabilumas ir komfortas yra aktyvi pakaba (pvz.: citroen ar visokių tai prabangesnių) kitu atveju reikalingi kompromisai. Tačiau vėlgi norėčiau pabrėžti, kad dujiniai amortizatoriai kietumo nekeičia o tiesiog palaiko vienodą visomis sąlygomis. On 2009.02.24 09:53, Faktas wrote: > nu aš žinau, kad teoriškai ten viskas turi būti gerai, bet skau pojūčius - > mašina pasidaro labai kieta, jaučiasi, kad ratas ne įstumiamas į visas duobeles, > o šokinėjas per jas. va kai atsisėda dar du žmonės gale, tada iškart jaučiasi, > kad pradeda dirbt. toks vaizdas - jie per kieti tokiams svoriui. per mažas jų > darbo ribų diapazonas, todėl padaromi maksimaliam apkrovimui, o prie > mažesnio, jie per kieti. > > "Liudas"<no@email.com> wrote in message news:go0949$cim$1@trimpas.omnitel.net... >> dujos naudojamos ne pakeisti kietumą o tam, kad tam tikromis sąlygomis >> (gal galima sakyti "suputoja" tepalas) amortizatorius neprarastų >> efektyvumo. Aišku neefektyvus amortizatorius gal ir sukuria minkštumo >> iliuzija tačiau smarkiai aukojamas saugumas (nes apkrovimai kurie keičia >> įprasto amortizatoriaus savybes neatsiranda važiuojant ramiai lygiu keliu). >> >> On 2009.02.24 08:54, Faktas wrote: >>> tik ne dujinius! :) >>> kiek kartu keiciau amortikus, kiekviena kart nusivildavau tais dujiniais - >>> is masinos pasidarydavo taburete. nezinau, gal tie reguliuojami koni ar kokie tai >>> ir geriau, - nusistatytum minksciau. bet kad kaina du tris kartus didesne, tai ir >>> nepabandziau. >>> >>> >>> "modeselektor"<tirlim@pampam.lt> wrote in message news:gnuf5u$i75$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, kas pasiulystite kokios firmos amortikus rinktis? >>>> Zinau kad KONI tikrai geri, bet reikia pigesniu ir paprastesniu. >>>> Kaip del SAKS, BILSCHTEIN, KAYABA..? Aciu uz atsakyma >>