Finansiškai- vienareikšmiškai verta, nežiūrint į įrangos sumontavimo ir tech. apžiūros kiek didesnę kainą ( 30 Lt. brangiau negu be dujų). Atsiranda tam tikrų niuansų: dažnesnis užvažiavimas į degalinę, dažnesnis žvakių ir aukštos įtampos laidų keitimas, sumažėjęs bagažinės tūris. Bet, kaip kažkas jau sakė, viską atperka realiai perpus sumažėjusios išlaidos kurui. priest "rembo" <rembo@dziungles.ku> wrote in message news:jljb62$6li$1@trimpas.omnitel.net... > Turiu toyota corolla verso 2003 m., 1.6 VVT-i (3ZZ-FE) variklis. Per metus > nuvaziuojama 25k-30k km, vaziuojama ir autostradomis, ir mieste. Benzo > dabar valgo ~7.5 l/100km. Kadangi benzo kainos neblogai pakilusios > pradejau dometis dujomis, bet vieni sako, kad VVT-i su dujom nedraugauja > (voztuvu ziedam negerai), kiti, kad istacius papildoma tepima viskas ten > tvarkoj. Manot verta detis normalia duju iranga (normalioj firmoj, o ne > garaze kokiam)? Jei taip, tai kokia ar BRC, ar STAG? Kokioj firmoj > rekomenduotumet cia Vilniuj? Anksciau su dujomis reikalu nesu turejes. > > Preliminariai primetus tarkim, kad duju valgys 10 l/100km, tai pravaziavus > mazdaug 20k km iranga kaip ir atsiperka. Viliojanciai atrodo.