ogi nikuja niekas acipirkineti neturi, pries TA nuimi reduktoriu, paslepi pravodke ir kamsti uzklijuoji - vuolia TA yra "Tomas J." wrote in message news:jljcsp$8ar$1@trimpas.omnitel.net... Tai jo tech apziuros kainos padidejimas atsipirks per savaite su dujom pavazinejus :) "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message news:jljc2q$7g7$1@trimpas.omnitel.net... > Skaiciuodamas atsipirkima skaiciuok ir pabrangusia tech. apziura ir > nepamirsk, kad benzina vietiek kazkiek naudosi, ir tai, kad jei bus > papildoma iranga tai ja reikes kazkiek aptarnauti ir ji daugiau ar maziau > tures buti remontuojama. > Voztuvu tarpeliai tures buti tikrinami ir reguliuojami daug dazniau. O jei > variklis tam jautrus ir vaziuojama bus daug voztuvu lizdai vistiek isdegs. > > > "rembo" <rembo@dziungles.ku> wrote in message > news:jljb62$6li$1@trimpas.omnitel.net... >> Turiu toyota corolla verso 2003 m., 1.6 VVT-i (3ZZ-FE) variklis. Per >> metus nuvaziuojama 25k-30k km, vaziuojama ir autostradomis, ir mieste. >> Benzo dabar valgo ~7.5 l/100km. Kadangi benzo kainos neblogai pakilusios >> pradejau dometis dujomis, bet vieni sako, kad VVT-i su dujom nedraugauja >> (voztuvu ziedam negerai), kiti, kad istacius papildoma tepima viskas ten >> tvarkoj. Manot verta detis normalia duju iranga (normalioj firmoj, o ne >> garaze kokiam)? Jei taip, tai kokia ar BRC, ar STAG? Kokioj firmoj >> rekomenduotumet cia Vilniuj? Anksciau su dujomis reikalu nesu turejes. >> >> Preliminariai primetus tarkim, kad duju valgys 10 l/100km, tai >> pravaziavus mazdaug 20k km iranga kaip ir atsiperka. Viliojanciai atrodo. > >