Tema: Re: Ar verta detis dujas?
Autorius: padugne
Data: 2012-04-14 22:11:01
On Sat, 14 Apr 2012 12:04:04 +0300, etikmat wrote:

>>> aha, praktiskai zodis zodin.
>> 
>> As apie ta tojotos dokumenta. Beje, net jei imti tavo naujas citatas,
>> kur isskaitai priestaravima tam ka parasiau?
> 
> sitos naujos citatos dviem dienom senesnes uz sita tavo zinute.
> 
> pradedan nuo pradziu.
> 
> as sakau, kompas neankstina daugiau negu isiuta

Bet nesakai kiek isiuta. Ten niekur neparasyta, kad "X ir basta".

Mazas hint'as - misinio degimo greitis priklauso ne vien nuo kuro oktano 
skaiciaus, bet ir nuo kruveles kitu aplinkybiu kurios beje keiciasi. 
Todel nubrezti ribos "visais atvejais iki 98 ir ne daugiau" praktiskai 
neimanoma.
 
> tu sakai isiuta daugiau, apima ir iki 112 oktano, pagal detonacini.
> 
> as sakau va inzinieriai sako kad sureguliavo idealiai, jei daznai

Serijineje gamyboje ir po to sekanciam realiam gyvenime idealaus 
sureguliavimo nebuna. Todel sistemos kuriamos taip, kad kiek tai imanoma 
reguliuotusi pacios. Tiek i viena tiek i kita puses.

> sudirba detonacinis, kompas persiprogramuoja, ir net uzpylus geresnio
> kuro, gali tekti nuimineti klema, arba sukurenti daug gero kuro.
> 
> cia vel ateini ir sakai, "as taip ir sakiau"

As sakiau kaip tos tojotos popieriuje kur papostinai. 

O seip tai esi linkes perskaityt tai kas ten neparasyta. Jei viena 
kontora kazkodel nusprende, kad butent taip reguliuos savo varikliu kovos 
su detonacija strategija, tai dar nereiskia, kad taip daro visos.

Strategija beje visiskai idiotiska, kokia prasme varyt klienta i 
autoservisa vien del to, kad jam kazkur ipyle baka 92E, nes kitokio tuo 
metu nebuvo? Tipo nubaust? Kodel taip nusprende reikia klausti ju paciu, 
priezastis gali buti kad ir koks nors banalus gincas del patentu.

Pats va papostinai dokumenta, kur su detonacija kovoja kitaip ir jokiu 
klemu nuiminet nereikia, degimo paankstinimas pastoviai laikomas arti 
detonacijos ribos. O ta riba priklauso labai nuo daug ko. Pribezdetas 
megapolis, deguonies prisotintas misko oras, +50 karstis ir -25 saltis 
yra gerokai skirtingos aplinkybes, todel ECU adaptavimosi ribos 
atitinkamai yra pakankamai placios.

-- 
kthxbai.