Gal kam is opelistu ar saabistu prisireiks: Kalba eina apie elektrini Wahler firmos EGR voztuva (GM 2.0 DTI ir 2.2 DTI/TiD varikliuose tarp 1999 ir 2004 m). Tipine problema - pradejo strigineti ir mesti CheckEngine klaida, ir variklio apsukas automatiskai apribojo iki 2200 rpm. Variklio diagnostika sako EGR voztuvas kaltas. Kiek ieskojau, Lietuvoje nieks ju neremontuoja, tiktai bando siulyti kazkoki emuliatoriu uz gausiai brangiai. Kiek skambinau, srotuose dazarba dar neturi, arba "jau seniai neturi", arba visa varikli parduoda ir nenori isimti. Servisai sako "pirk nauja". Taigis, per Google radau Lenkijoje viename skelbimu portale (www.allegro.pl - panasus i ebay. Paieskoje ivedi "EGR Wahler Opel Saab", ir ismeta kruva paieskos rezultatu. Ten pvz visiskai naujas EGR kainuoja apie 900 zl, kai LT praso 1300 Lt ), kad remontuoja EGR-us, duoda garantija 1 metams. Skelbiasi ir ne viena firma, pagal pirkimu istorija irgi matosi populiarus dalykas. Susikontaktavau, vienzodziu principas toks: nusiunti jiems EGR detale, jie suremontuoja, ir ta pacia atsiuncia atgal. Remontas apie 175 zl, uztrunka 1 diena, plius siuntimai. Sake, pagrindine beda, kad nekontaktuoja voztuvo pasukimo pozicijos elektroniniame bloke kazkoks potenciometras, ir tada EGR pradeda grybauti bei ismeta mistine Check Engine klaida. Suremontavo, isidejau, veikia, jau ketvirtas menuo vazineju su savo Saabu, tfu tfu tfu. Ir pats EGR mechaniskai sukinejasi kaip jam priklauso veikti, ir elektronika klaidu nemeta. Toks biski "kates pirkimas maise" gavosi, bet kai pinigai salyginai nedideli, tai pamaniau verta surizikuoti. Kadangi siunciau ir apmokejau per pazistamus is Lenkijos, gavosi koks 100 Lt sutaupymas uz tarptautinius apmokejimus ir tarptautinius siuntimus, vienzodziu viso kainavo apie 200 Lt. Remontavausi pas Piotr Lewandowski, cars.elektronic@gmail.com, http://www.autoelektronika.tnb.pl, tel. +48 787 631 817. Sneka ir susirasineja ir angliskai. P.S. remontininko nepazistu ir nepromotinu, jei kas kreivu minciu turit.