tai, kad ten potencai ne iš "dark side of the moon" tai faktas. tik kartais savo forma/tvirtinimu kitokie ir nelabai eina parduotuvėj parduodamą pritaikyti. o mėnesį vieną kitą laukti kol iš kitos žemės pusės atsius nevisada gaunas "flegmatoid" <flegmatoid@gmail.com> wrote in message news:jp0sd1$9a8$1@trimpas.omnitel.net... > sakyciau lygiaverciai razborai (skayt nebandzius, kad galimejo, ir sakyt > nebandzius, kad negalimejo) > > seip pakomentavau, nes teko keisti vieno pramoninio agregato duju voztuvo > potenciometra. Pagal potenciometro varza mikrokontroleris zino tikslia > zingsninio variklio padeti (siuo atveju voztuvo). Potenciometrai eina > standartiniai, tik aseles ilgesnes + keli dantratukai. Aisku, pries tai > reikia beda diagnozuot, bet su salyga, kal lenkai paatviravo - buciau > pasiknises. > > "Night" wrote in message news:jovpeg$12u$1@trimpas.omnitel.net... > > Priedo isardytiteoriskai neardoma daikta irgi tam tikro "know-how" reikia, > taip kad flegmatoidui -1 uz > trolinima. > > "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in > news:jovfsf$la0$1@trimpas.omnitel.net: > >> Keitei pats, kad siulai? Jei taip, tai pliz pasidalink ta naudinga >> info, kaip va zmogus padare. >> >> Jei tik pizdish teoriskai, tai gal nereiketu, nes daznai ta dalis, >> kuria vadini potencu, yra specializuotas pribambasas, kuriam deja >> pakaitalo parduotuvej nerasi. >> >> "flegmatoid" <flegmatoid@gmail.com> wrote in message >> news:jou0rv$n9l$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu, butu potenciometra uz 4.5LT pasikeites... >>> Tiesa, dar lituoklis 12.5Lt atsiejes butu >>> >>> "YZF" wrote in message news:jotspl$jm2$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> +1 uz posta >>> >>> "finito" <gintaras_i[trinti]@hotmail.com> wrote in message >>> news:jot151$e5v$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Gal kam is opelistu ar saabistu prisireiks: Kalba eina apie >>>> elektrini Wahler firmos EGR voztuva (GM 2.0 DTI ir 2.2 DTI/TiD >>>> varikliuose tarp 1999 ir 2004 m). Tipine problema - pradejo >>>> strigineti ir mesti CheckEngine klaida, ir variklio apsukas >>>> automatiskai apribojo iki 2200 rpm. Variklio diagnostika sako EGR >>>> voztuvas kaltas. Kiek ieskojau, Lietuvoje nieks ju neremontuoja, >>>> tiktai bando siulyti kazkoki emuliatoriu uz gausiai brangiai. Kiek >>>> skambinau, srotuose dazarba dar neturi, arba "jau seniai neturi", >>>> arba visa varikli parduoda ir nenori isimti. Servisai sako "pirk >>>> nauja". >>>> >>>> Taigis, per Google radau Lenkijoje viename skelbimu portale >>>> (www.allegro.pl - panasus i ebay. Paieskoje ivedi "EGR Wahler Opel >>>> Saab", ir ismeta kruva paieskos rezultatu. Ten pvz visiskai naujas >>>> EGR kainuoja apie 900 zl, kai LT praso 1300 Lt ), kad remontuoja >>>> EGR-us, duoda garantija 1 metams. Skelbiasi ir ne viena firma, pagal >>>> pirkimu istorija irgi matosi populiarus dalykas. Susikontaktavau, >>>> vienzodziu principas toks: nusiunti jiems EGR detale, jie >>>> suremontuoja, ir ta pacia atsiuncia atgal. Remontas apie 175 zl, >>>> uztrunka 1 diena, plius siuntimai. Sake, pagrindine beda, kad >>>> nekontaktuoja voztuvo pasukimo pozicijos elektroniniame bloke >>>> kazkoks potenciometras, ir tada EGR pradeda grybauti bei ismeta >>>> mistine Check Engine klaida. Suremontavo, isidejau, veikia, jau >>>> ketvirtas menuo vazineju su savo Saabu, tfu tfu tfu. Ir pats EGR >>>> mechaniskai sukinejasi kaip jam priklauso veikti, ir elektronika >>>> klaidu nemeta. Toks biski "kates pirkimas maise" gavosi, bet kai >>>> pinigai salyginai nedideli, tai pamaniau verta surizikuoti. >>>> >>>> Kadangi siunciau ir apmokejau per pazistamus is Lenkijos, gavosi >>>> koks 100 Lt sutaupymas uz tarptautinius apmokejimus ir tarptautinius >>>> siuntimus, vienzodziu viso kainavo apie 200 Lt. Remontavausi pas >>>> Piotr Lewandowski, cars.elektronic@gmail.com, >>>> http://www.autoelektronika.tnb.pl, tel. +48 787 631 817. Sneka ir >>>> susirasineja ir angliskai. >>>> >>>> P.S. remontininko nepazistu ir nepromotinu, jei kas kreivu minciu >>>> turit. >>>> >>>> >>>> >>>> >> >> >>