sakyciau lygiaverciai razborai (skayt nebandzius, kad galimejo, ir sakyt nebandzius, kad negalimejo) seip pakomentavau, nes teko keisti vieno pramoninio agregato duju voztuvo potenciometra. Pagal potenciometro varza mikrokontroleris zino tikslia zingsninio variklio padeti (siuo atveju voztuvo). Potenciometrai eina standartiniai, tik aseles ilgesnes + keli dantratukai. Aisku, pries tai reikia beda diagnozuot, bet su salyga, kal lenkai paatviravo - buciau pasiknises. "Night" wrote in message news:jovpeg$12u$1@trimpas.omnitel.net... Priedo isardytiteoriskai neardoma daikta irgi tam tikro "know-how" reikia, taip kad flegmatoidui -1 uz trolinima. "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in news:jovfsf$la0$1@trimpas.omnitel.net: > Keitei pats, kad siulai? Jei taip, tai pliz pasidalink ta naudinga > info, kaip va zmogus padare. > > Jei tik pizdish teoriskai, tai gal nereiketu, nes daznai ta dalis, > kuria vadini potencu, yra specializuotas pribambasas, kuriam deja > pakaitalo parduotuvej nerasi. > > "flegmatoid" <flegmatoid@gmail.com> wrote in message > news:jou0rv$n9l$1@trimpas.omnitel.net... >> nu, butu potenciometra uz 4.5LT pasikeites... >> Tiesa, dar lituoklis 12.5Lt atsiejes butu >> >> "YZF" wrote in message news:jotspl$jm2$1@trimpas.omnitel.net... >> >> +1 uz posta >> >> "finito" <gintaras_i[trinti]@hotmail.com> wrote in message >> news:jot151$e5v$1@trimpas.omnitel.net... >>> Gal kam is opelistu ar saabistu prisireiks: Kalba eina apie >>> elektrini Wahler firmos EGR voztuva (GM 2.0 DTI ir 2.2 DTI/TiD >>> varikliuose tarp 1999 ir 2004 m). Tipine problema - pradejo >>> strigineti ir mesti CheckEngine klaida, ir variklio apsukas >>> automatiskai apribojo iki 2200 rpm. Variklio diagnostika sako EGR >>> voztuvas kaltas. Kiek ieskojau, Lietuvoje nieks ju neremontuoja, >>> tiktai bando siulyti kazkoki emuliatoriu uz gausiai brangiai. Kiek >>> skambinau, srotuose dazarba dar neturi, arba "jau seniai neturi", >>> arba visa varikli parduoda ir nenori isimti. Servisai sako "pirk >>> nauja". >>> >>> Taigis, per Google radau Lenkijoje viename skelbimu portale >>> (www.allegro.pl - panasus i ebay. Paieskoje ivedi "EGR Wahler Opel >>> Saab", ir ismeta kruva paieskos rezultatu. Ten pvz visiskai naujas >>> EGR kainuoja apie 900 zl, kai LT praso 1300 Lt ), kad remontuoja >>> EGR-us, duoda garantija 1 metams. Skelbiasi ir ne viena firma, pagal >>> pirkimu istorija irgi matosi populiarus dalykas. Susikontaktavau, >>> vienzodziu principas toks: nusiunti jiems EGR detale, jie >>> suremontuoja, ir ta pacia atsiuncia atgal. Remontas apie 175 zl, >>> uztrunka 1 diena, plius siuntimai. Sake, pagrindine beda, kad >>> nekontaktuoja voztuvo pasukimo pozicijos elektroniniame bloke >>> kazkoks potenciometras, ir tada EGR pradeda grybauti bei ismeta >>> mistine Check Engine klaida. Suremontavo, isidejau, veikia, jau >>> ketvirtas menuo vazineju su savo Saabu, tfu tfu tfu. Ir pats EGR >>> mechaniskai sukinejasi kaip jam priklauso veikti, ir elektronika >>> klaidu nemeta. Toks biski "kates pirkimas maise" gavosi, bet kai >>> pinigai salyginai nedideli, tai pamaniau verta surizikuoti. >>> >>> Kadangi siunciau ir apmokejau per pazistamus is Lenkijos, gavosi >>> koks 100 Lt sutaupymas uz tarptautinius apmokejimus ir tarptautinius >>> siuntimus, vienzodziu viso kainavo apie 200 Lt. Remontavausi pas >>> Piotr Lewandowski, cars.elektronic@gmail.com, >>> http://www.autoelektronika.tnb.pl, tel. +48 787 631 817. Sneka ir >>> susirasineja ir angliskai. >>> >>> P.S. remontininko nepazistu ir nepromotinu, jei kas kreivu minciu >>> turit. >>> >>> >>> >>> > > >