surinkau is keliu www.mbforumas.lt temu, ka esu i tokius paklausimus rases: Pirmiausias pastebejimas toks: nors 202 zinoma nebe ta c klase, kokia buvo 201, bet realiai modelis nepaprastai kantrus. Tai reiskia, kad susidursi su tipine problema - daugma parduodamu automobiliu mate tiek kelio ir tiek isbandymu, kad dauguma kitu markiu automobiliu su tokia istorija jau senai kruizina amzinuosiuose autobanuose. Nenori tureti problemu - pirk geros bukles automobili, nuo to ka nusipirksi, visiskai priklausys ir islaikymo kaina, ir pasitenkinimas vaziavimu. paprastai rimti mercedes pirkejai kreipia mazai demesio i metus ir rida, nes marke tam atspari. jie kreipia demesi i bukle, komplektacija ir buvusi seimininka, nes niekas taip nekenkia masinai, kaip blogas seimininkas. detalizuoti galima pora valandu, bet manau, kad daugmaz principai aiskus. toliau einam prie silpnesniu vietu: 1) kebulas, kebulas ir dar karta kebulas. jei kebulas ok, visa kita tvarkoma palyginti nebrangiai. jei kebulas blogas - jis nebesutvarkomas arba sutvarkomas neadekvaciomis sanaudomis. konkreciai korozija pagal perimetra - arkos, kapoto ir bagazines dangcio briaunos, duru briaunos ir kitos tipines vietos. plius ismetimo sistema (bet cia jau pacios sistemos ypatumas, ne konkretaus gamintojo). Nusipirkus siulau nepataupyti ir nupusti kokiame dinitrol centre ar panasiai - 500 litu ir nulis problemu 3 metus. 2) mechninese dezese devisi pavaru jungimo mechanizmas, gali strigineti, jungtis sunkiai. tvarkoma valymu, kartais perrinkimu keiciant susidevejusias dalis. bet kokiu atveju smulkmena. 3) m104 benzininiai varikliai gali leisti tepalus. rasoma, kad tai gali privesti prie rimto remonto, bet detaliu nezinau, nes kaip ir nesigirdi, kad masiskai mirinetu, nors kituose modeliuose naudojami placiai. situose varikliuose dar viena problema - kronsteinas, laikantis periferija, megsta pavargti ir skilti, ir ne faktas, kad isgirsi, kad kazkas negerai iki pat luzimo (su garso izoliacija mercedes neprasilenke). mazieji benzininiai varikliai yra pakankamai energingi, bet ekonomiski. tarkime C180 automatas mieste telpa i 10-11 drasiai (gamintojas nurodo 10,6). todel jei ridos nevirsija 20'000-25'000 km, galima pagalvoti ir apie benzinini varikli. vienas is labiausiai vykusiu benzinu laikomas C220. 4) dyzeliai: jei vistik reikia CDI, tai pirmieji varikliai buvo ne pernelyg patikimi, o remontas... geriau jau netektu. zodziu 1998 metu dyzeliai labai rizikingas pasirinkimas, nebent velesni. juolab, kad yra senas geras C250 Turbodiesel. jei pirksi sita 2.5, tai kazkokiu dideliu bedu nera (kai kas sako, kad periferijos dirzas greitokai devisi, bet jei tai visos problemos, tai toki varikli noretu tureti kiekvienas gamintojas). jei pasirinksi kitoki dyzeli, tai reikes skaitytis su visais tipiniais lucas siurbliu siurprizais, prirasyta apie tai kalnai, trumpai tariant patikimumas ne toks, kokio noretusi. bet dabar jau ir remontuoja, ir keicia i bosch (kainos senai nebe keturzenkles, bet 500 vis dar virsija). Plius atmosferiniams 200 ir 220 varikliams pasireiskia gana spartus skyrstymo velenelio dilimas, kas taip pat nera smagu. 5) kai kuriems varikliams aktualu greitokas grandines devejimasis, tiesa, kad tokia problema turetu 2.5 dyzelis arba 2.2 benzininis girdeti neteko. bet paklausyti nepakenks. Varikliu iki 1996 silpnokos galvos tarpines. 6) kai kas sako, kad siplna pakaba, bet manau cia tik todel, jog dazniausiai joje visos detales vis dar gimtosios (arba kaitaliojamos po viena). praktika sako, kad vienkartinis 1'200-1'500 litu idejimas leidzia pamirsti, kad pakaba gali buti problemine sritis is viso. zmones taip sako: normaliai perrinkus pakaba musu keliais ji turi laikyti apie 100'000 km. gal ir skamba fantastiskai, bet cia tikrai stiprioji mercedes puse. 7) bas (brake assist) iki 1997, zinoma, jei jis is viso yra - tipines bedos su jungikliu (,varlyte'). pakeisti nera nei sudetinga, nei brangu. Taip pat buvo pastabu del to paties laikmecio ABS davikliu greito susidevejimo. 8) elektros kabelis nuo akumuliatoriaus i variklio skyriu. nors forume 202 savininkai piestu stojosi esa ten viskas ok. pas juos gal ir ok, bet uzmesti aki verta, ar nera nuotekiu. Universaluose - laidu pyniu, einanciu per salona, susidevejimas. 9) stringantis valytuvas (iki 1995), dazniausiai gelbstintis remontas aprasytas cia http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=14&id=17193 10) koroduojanti ismetimo sistema. nors musu salygomis nekoroduojantis exhaustas kazkas is stebuklo serijos, vistik 202 ismetimas isskiriamas kaip neatsparus tokiam poveikiui. 11) toliau smulkmenos, priklausiancios nuo konkretaus egzemplioriaus susidevejimo, pvz. girgzda issedetos sedynes ir t.t., ir pan. "Giedriusf" <giedriusf.nereik@gmail.comun> wrote in message news:4qsrr7dedc8n2i3vncjno2bq812usp9ofq@4ax.com... > Dairausi nebrangaus auto su benzu/dujom. Ir paskutiniu metu akis > uzkliuvo uz c klases 202 merso. Kainos nedideles, aisku ir masinos > senos. Idomu - yra igimtu bedu pas jas ir ko reikia vengti? Automatas > ar manualas nesvarbu, variklis benzas.