Tema: Re: W202 mercedes. Labai blogai?
Autorius: dzonis
Data: 2012-05-28 14:10:54
Rasyk dar , labai juokinga

"esguires,"  wrote in message news:jpu1i8$iu2$1@trimpas.omnitel.net...

surinkau is keliu www.mbforumas.lt temu, ka esu i tokius paklausimus rases:

Pirmiausias pastebejimas toks: nors 202 zinoma nebe ta c klase, kokia buvo
201, bet realiai modelis nepaprastai kantrus. Tai reiskia, kad susidursi su
tipine problema - daugma parduodamu automobiliu mate tiek kelio ir tiek
isbandymu, kad dauguma kitu markiu automobiliu su tokia istorija jau senai
kruizina amzinuosiuose autobanuose.



Nenori tureti problemu - pirk geros bukles automobili, nuo to ka nusipirksi,
visiskai priklausys ir islaikymo kaina, ir pasitenkinimas vaziavimu.
paprastai rimti mercedes pirkejai kreipia mazai demesio i metus ir rida, nes
marke tam atspari. jie kreipia demesi i bukle, komplektacija ir buvusi
seimininka, nes niekas taip nekenkia masinai, kaip blogas seimininkas.
detalizuoti galima pora valandu, bet manau, kad daugmaz principai aiskus.



toliau einam prie silpnesniu vietu:



1) kebulas, kebulas ir dar karta kebulas. jei kebulas ok, visa kita tvarkoma
palyginti nebrangiai. jei kebulas blogas - jis nebesutvarkomas arba
sutvarkomas neadekvaciomis sanaudomis. konkreciai korozija pagal perimetra -
arkos, kapoto ir bagazines dangcio briaunos, duru briaunos ir kitos tipines
vietos. plius ismetimo sistema (bet cia jau pacios sistemos ypatumas, ne
konkretaus gamintojo). Nusipirkus siulau nepataupyti ir nupusti kokiame
dinitrol centre ar panasiai - 500 litu ir nulis problemu 3 metus.



2) mechninese dezese devisi pavaru jungimo mechanizmas, gali strigineti,
jungtis sunkiai. tvarkoma valymu, kartais perrinkimu keiciant susidevejusias
dalis. bet kokiu atveju smulkmena.



3) m104 benzininiai varikliai gali leisti tepalus. rasoma, kad tai gali
privesti prie rimto remonto, bet detaliu nezinau, nes kaip ir nesigirdi, kad
masiskai mirinetu, nors kituose modeliuose naudojami placiai. situose
varikliuose dar viena problema - kronsteinas, laikantis periferija, megsta
pavargti ir skilti, ir ne faktas, kad isgirsi, kad kazkas negerai iki pat
luzimo (su garso izoliacija mercedes neprasilenke). mazieji benzininiai
varikliai yra pakankamai energingi, bet ekonomiski. tarkime C180 automatas
mieste telpa i 10-11 drasiai (gamintojas nurodo 10,6). todel jei ridos
nevirsija 20'000-25'000 km, galima pagalvoti ir apie benzinini varikli.
vienas is labiausiai vykusiu benzinu laikomas C220.



4) dyzeliai: jei vistik reikia CDI, tai pirmieji varikliai buvo ne pernelyg
patikimi, o remontas... geriau jau netektu. zodziu 1998 metu dyzeliai labai
rizikingas pasirinkimas, nebent velesni. juolab, kad yra senas geras C250
Turbodiesel. jei pirksi sita 2.5, tai kazkokiu dideliu bedu nera (kai kas
sako, kad periferijos dirzas greitokai devisi, bet jei tai visos problemos,
tai toki varikli noretu tureti kiekvienas gamintojas). jei pasirinksi kitoki
dyzeli, tai reikes skaitytis su visais tipiniais lucas siurbliu siurprizais,
prirasyta apie tai kalnai, trumpai tariant patikimumas ne toks, kokio
noretusi. bet dabar jau ir remontuoja, ir keicia i bosch (kainos senai nebe
keturzenkles, bet 500 vis dar virsija). Plius atmosferiniams 200 ir 220
varikliams pasireiskia gana spartus skyrstymo velenelio dilimas, kas taip
pat nera smagu.



5) kai kuriems varikliams aktualu greitokas grandines devejimasis, tiesa,
kad tokia problema turetu 2.5 dyzelis arba 2.2 benzininis girdeti neteko.
bet paklausyti nepakenks. Varikliu iki 1996 silpnokos galvos tarpines.



6) kai kas sako, kad siplna pakaba, bet manau cia tik todel, jog dazniausiai
joje visos detales vis dar gimtosios (arba kaitaliojamos po viena). praktika
sako, kad vienkartinis 1'200-1'500 litu idejimas leidzia pamirsti, kad
pakaba gali buti problemine sritis is viso. zmones taip sako: normaliai
perrinkus pakaba musu keliais ji turi laikyti apie 100'000 km. gal ir skamba
fantastiskai, bet cia tikrai stiprioji mercedes puse.



7) bas (brake assist) iki 1997, zinoma, jei jis is viso yra - tipines bedos
su jungikliu (,varlyte'). pakeisti nera nei sudetinga, nei brangu. Taip pat
buvo pastabu del to paties laikmecio ABS davikliu greito susidevejimo.



8) elektros kabelis nuo akumuliatoriaus i variklio skyriu. nors forume 202
savininkai piestu stojosi esa ten viskas ok. pas juos gal ir ok, bet uzmesti
aki verta, ar nera nuotekiu. Universaluose - laidu pyniu, einanciu per
salona, susidevejimas.



9) stringantis valytuvas (iki 1995), dazniausiai gelbstintis remontas
aprasytas cia
http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=14&id=17193



10) koroduojanti ismetimo sistema. nors musu salygomis nekoroduojantis
exhaustas kazkas is stebuklo serijos, vistik 202 ismetimas isskiriamas kaip
neatsparus tokiam poveikiui.



11) toliau smulkmenos, priklausiancios nuo konkretaus egzemplioriaus
susidevejimo, pvz. girgzda issedetos sedynes ir t.t., ir pan.






"Giedriusf" <giedriusf.nereik@gmail.comun> wrote in message
news:4qsrr7dedc8n2i3vncjno2bq812usp9ofq@4ax.com...
> Dairausi nebrangaus auto su benzu/dujom. Ir paskutiniu metu akis
> uzkliuvo uz c klases 202 merso. Kainos nedideles, aisku ir masinos
> senos. Idomu - yra igimtu bedu pas jas ir ko reikia vengti? Automatas
> ar manualas nesvarbu, variklis  benzas.