On Sun, 27 May 2012 23:07:36 +0300, "esguires," <esquires@idiods.kom> wrote: Aciu, mazdaug tokia info ir domino. >surinkau is keliu www.mbforumas.lt temu, ka esu i tokius paklausimus rases: > >Pirmiausias pastebejimas toks: nors 202 zinoma nebe ta c klase, kokia buvo >201, bet realiai modelis nepaprastai kantrus. Tai reiskia, kad susidursi su >tipine problema - daugma parduodamu automobiliu mate tiek kelio ir tiek >isbandymu, kad dauguma kitu markiu automobiliu su tokia istorija jau senai >kruizina amzinuosiuose autobanuose. > > > >Nenori tureti problemu - pirk geros bukles automobili, nuo to ka nusipirksi, >visiskai priklausys ir islaikymo kaina, ir pasitenkinimas vaziavimu. >paprastai rimti mercedes pirkejai kreipia mazai demesio i metus ir rida, nes >marke tam atspari. jie kreipia demesi i bukle, komplektacija ir buvusi >seimininka, nes niekas taip nekenkia masinai, kaip blogas seimininkas. >detalizuoti galima pora valandu, bet manau, kad daugmaz principai aiskus. > > > >toliau einam prie silpnesniu vietu: > > > >1) kebulas, kebulas ir dar karta kebulas. jei kebulas ok, visa kita tvarkoma >palyginti nebrangiai. jei kebulas blogas - jis nebesutvarkomas arba >sutvarkomas neadekvaciomis sanaudomis. konkreciai korozija pagal perimetra - >arkos, kapoto ir bagazines dangcio briaunos, duru briaunos ir kitos tipines >vietos. plius ismetimo sistema (bet cia jau pacios sistemos ypatumas, ne >konkretaus gamintojo). Nusipirkus siulau nepataupyti ir nupusti kokiame >dinitrol centre ar panasiai - 500 litu ir nulis problemu 3 metus. > > > >2) mechninese dezese devisi pavaru jungimo mechanizmas, gali strigineti, >jungtis sunkiai. tvarkoma valymu, kartais perrinkimu keiciant susidevejusias >dalis. bet kokiu atveju smulkmena. > > > >3) m104 benzininiai varikliai gali leisti tepalus. rasoma, kad tai gali >privesti prie rimto remonto, bet detaliu nezinau, nes kaip ir nesigirdi, kad >masiskai mirinetu, nors kituose modeliuose naudojami placiai. situose >varikliuose dar viena problema - kronsteinas, laikantis periferija, megsta >pavargti ir skilti, ir ne faktas, kad isgirsi, kad kazkas negerai iki pat >luzimo (su garso izoliacija mercedes neprasilenke). mazieji benzininiai >varikliai yra pakankamai energingi, bet ekonomiski. tarkime C180 automatas >mieste telpa i 10-11 drasiai (gamintojas nurodo 10,6). todel jei ridos >nevirsija 20'000-25'000 km, galima pagalvoti ir apie benzinini varikli. >vienas is labiausiai vykusiu benzinu laikomas C220. > > > >4) dyzeliai: jei vistik reikia CDI, tai pirmieji varikliai buvo ne pernelyg >patikimi, o remontas... geriau jau netektu. zodziu 1998 metu dyzeliai labai >rizikingas pasirinkimas, nebent velesni. juolab, kad yra senas geras C250 >Turbodiesel. jei pirksi sita 2.5, tai kazkokiu dideliu bedu nera (kai kas >sako, kad periferijos dirzas greitokai devisi, bet jei tai visos problemos, >tai toki varikli noretu tureti kiekvienas gamintojas). jei pasirinksi kitoki >dyzeli, tai reikes skaitytis su visais tipiniais lucas siurbliu siurprizais, >prirasyta apie tai kalnai, trumpai tariant patikimumas ne toks, kokio >noretusi. bet dabar jau ir remontuoja, ir keicia i bosch (kainos senai nebe >keturzenkles, bet 500 vis dar virsija). Plius atmosferiniams 200 ir 220 >varikliams pasireiskia gana spartus skyrstymo velenelio dilimas, kas taip >pat nera smagu. > > > >5) kai kuriems varikliams aktualu greitokas grandines devejimasis, tiesa, >kad tokia problema turetu 2.5 dyzelis arba 2.2 benzininis girdeti neteko. >bet paklausyti nepakenks. Varikliu iki 1996 silpnokos galvos tarpines. > > > >6) kai kas sako, kad siplna pakaba, bet manau cia tik todel, jog dazniausiai >joje visos detales vis dar gimtosios (arba kaitaliojamos po viena). praktika >sako, kad vienkartinis 1'200-1'500 litu idejimas leidzia pamirsti, kad >pakaba gali buti problemine sritis is viso. zmones taip sako: normaliai >perrinkus pakaba musu keliais ji turi laikyti apie 100'000 km. gal ir skamba >fantastiskai, bet cia tikrai stiprioji mercedes puse. > > > >7) bas (brake assist) iki 1997, zinoma, jei jis is viso yra - tipines bedos >su jungikliu (,varlyte'). pakeisti nera nei sudetinga, nei brangu. Taip pat >buvo pastabu del to paties laikmecio ABS davikliu greito susidevejimo. > > > >8) elektros kabelis nuo akumuliatoriaus i variklio skyriu. nors forume 202 >savininkai piestu stojosi esa ten viskas ok. pas juos gal ir ok, bet uzmesti >aki verta, ar nera nuotekiu. Universaluose - laidu pyniu, einanciu per >salona, susidevejimas. > > > >9) stringantis valytuvas (iki 1995), dazniausiai gelbstintis remontas >aprasytas cia >http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=14&id=17193 > > > >10) koroduojanti ismetimo sistema. nors musu salygomis nekoroduojantis >exhaustas kazkas is stebuklo serijos, vistik 202 ismetimas isskiriamas kaip >neatsparus tokiam poveikiui. > > > >11) toliau smulkmenos, priklausiancios nuo konkretaus egzemplioriaus >susidevejimo, pvz. girgzda issedetos sedynes ir t.t., ir pan. > > > > > > >"Giedriusf" <giedriusf.nereik@gmail.comun> wrote in message >news:4qsrr7dedc8n2i3vncjno2bq812usp9ofq@4ax.com... >> Dairausi nebrangaus auto su benzu/dujom. Ir paskutiniu metu akis >> uzkliuvo uz c klases 202 merso. Kainos nedideles, aisku ir masinos >> senos. Idomu - yra igimtu bedu pas jas ir ko reikia vengti? Automatas >> ar manualas nesvarbu, variklis benzas. >