Variklis sako gana geras, fiato konstruotas, dejosi i visus GM produktus - opelius, saabus, tt. Trukumas turbut kad gal kiek triuksmingas ir vibruoja. Su pakaba neypatingai, ypac uzpakaline, nera labai patvari. Bet remontuojasi, kainos ne kosmosas, kai kurios detales tinka nuo Vectra nes abi tos pacios konstrukcijos. Pakaba gana kieta, visokie smulkus nelygumai ir duobeles smarkiai jauciasi, tad R17 nerekomenduociau (R16 standartiskai eina). Ypatingai reikia tikrinti elektronika, nes pas saaba elektronika yra silpna vieta, kaip ir daugumoje kitu naujesniu masinu kur prifarsiruota visokiu pribumbasu. Automatine deze ne saabo isdirbimas, tokia pat dejosi i opelius, tad gal pasidomek kitais kanalais kaip pas opelius jos laiko, nes tokiu saabu naudotoju ant LT ko gero nedaug. Siaip su naujesnio saabo pirkimu yra siokia tokia rizika, nes kadangi gamintojas uzlinko, tai uzlinko ir visa atsarginiu detaliu logistika. Visokiu stockiniu alternatyviu detaliu dar gausi nusipirkti (kaladeliu, traukiu ir tt.), bet jei ko nors prisireiks rimciau firminio is Saabo, tada figaro gausi, bent jau taip buvo pries kokius 3 men kai sio bei to man paciam prisireike :) P.S. Atidziai ziurek pagal VIN ar nera perdaryta is anglo, nes dabar tai gana populiaru. pvz dileriai turi galimybe pratikrinti ar buvo gamykliskai LHD ar RHD surinkta. "2mblas" <nera@mailo.lt> wrote in message news:jrddjp$epl$1@trimpas.omnitel.net... > sveiki, > kaip ir domintu toks aparatas nuo 2007 metu su 110 kw 1.9 dyzeliniu > varikliu ir automatine pavaru deze. gal yra cia vairuojanciu analoga, o > gal ka nors zinanciu daugiau apie ji? siaip domintu ar jos patvarios, ar > neturi kokiu dideliu igimtu bedu? konkreciai sis variklis neprobleminis? i > ka labiau reikia atkreipti demesi perkant deveta? > dekui uz busimus komentarus >