taigi negalima taip drozt variklio! prie 2000 jau perjungia pavara, vazineja 1500, per miesta 40kmh jau 5ta pavara On 2012-06-15 10:17:14 +0000, Dainiushas said: > tai gal anas važinėja ant 2000 apsukų? Tai nenuostabu tada, kad kemšasi > viskas. Daiktu reikia naudot pagal paskirtį, jei nelakstai - imt > silpnesniu varikliu. > > > On 2012.06.15 09:04, Daliokas wrote: >> Varikliukas gerai valinantis. Draugas panaðiø metø turi, tik su mechanika. >> Ekonomiðkas. >> Paèiam keletà kartø po kokià savaitæ pasivaþinëti. Patiko, tik man >> asmeniðkai per kieta pakaba :) >> Kiek pastebëjau didþiausia bëda - kietøjø daleliu filtras (ar koks ten >> velnias). Jei daug vaþinëji mieste - kemðasi ir tada kompas jungiasi á >> avariná reþimà ir nevelnio nebevalina. Pardavëjas (berods þaibo ratas) >> praplauna filtrà ir vël taip vaþiuodavo iki pusmeèio (kuras ið >> statoil/lukoil) po pusmeèio ta pati bëda. Kadangi maðina dar garantinë buvo >> tai plaudavo nemokamai :) pats filtras kiek pasakojo ne kapeikas kainuoja. >> Aiðku priklauso nuo maðinos nuvaþiuotø kilometrø, bet tikëtina kad jau reiks >> visà pakaba perkratyti. >> O daugiau nieko blogo lygtais. >> >> DJ >> BMW e39'2001 >> >> "2mblas"<nera@mailo.lt> wrote in message >> news:jrddjp$epl$1@trimpas.omnitel.net... >>> sveiki, >>> kaip ir domintu toks aparatas nuo 2007 metu su 110 kw 1.9 dyzeliniu >>> varikliu ir automatine pavaru deze. gal yra cia vairuojanciu analoga, o >>> gal ka nors zinanciu daugiau apie ji? siaip domintu ar jos patvarios, ar >>> neturi kokiu dideliu igimtu bedu? konkreciai sis variklis neprobleminis? i >>> ka labiau reikia atkreipti demesi perkant deveta? >>> dekui uz busimus komentarus