Čia apie EGR? Nu linkęs jis palūžt, o resursas tai priklauso nuo to kaip važinėji. Valymas - tai čia tik pinigų švaistymas, vis tiek teks nauja nusipirkt. Su EGR bėda susiduria turbūt dažnas naujas sabistas, nes perka sabus su laikinai reanimuotais EGR'ais. Kainuoja naujas EGR ~1000 Lt? (gali būt pasenusios mano žinios) "Daliokas" <nomail@nomail.com> wrote in message news:jrej9d$83c$1@trimpas.omnitel.net... > Varikliukas gerai valinantis. Draugas panašių metų turi, tik su mechanika. > Ekonomiškas. > Pačiam keletą kartų po kokią savaitę pasivažinėti. Patiko, tik man > asmeniškai per kieta pakaba :) > Kiek pastebėjau didžiausia bėda - kietųjų daleliu filtras (ar koks ten > velnias). Jei daug važinėji mieste - kemšasi ir tada kompas jungiasi į > avarinį režimą ir nevelnio nebevalina. Pardavėjas (berods žaibo ratas) > praplauna filtrą ir vėl taip važiuodavo iki pusmečio (kuras iš > statoil/lukoil) po pusmečio ta pati bėda. Kadangi mašina dar garantinė > buvo tai plaudavo nemokamai :) pats filtras kiek pasakojo ne kapeikas > kainuoja. Aišku priklauso nuo mašinos nuvažiuotų kilometrų, bet tikėtina > kad jau reiks visą pakaba perkratyti. > O daugiau nieko blogo lygtais. > > DJ > BMW e39'2001 > > "2mblas" <nera@mailo.lt> wrote in message > news:jrddjp$epl$1@trimpas.omnitel.net... >> sveiki, >> kaip ir domintu toks aparatas nuo 2007 metu su 110 kw 1.9 dyzeliniu >> varikliu ir automatine pavaru deze. gal yra cia vairuojanciu analoga, o >> gal ka nors zinanciu daugiau apie ji? siaip domintu ar jos patvarios, ar >> neturi kokiu dideliu igimtu bedu? konkreciai sis variklis neprobleminis? >> i ka labiau reikia atkreipti demesi perkant deveta? >> dekui uz busimus komentarus >> > >