kW nulemia tik topini greiti, kuris yra px esant toli nuo vokisku autobanu, o N*m kaip seimininiam auto tikrai pakanka. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:jrp9f1$vcd$1@trimpas.omnitel.net... > ee, nu tik nereikia svaiKt :). Eilinis griobanas 74kW dyzelis ir tiek, > manau srauto kevalų kw/kg vidurkis tikra didesnis nei Zafyros :) > > > On 2012.06.19 10:19, kef wrote: >> Ne nada lialia apie 2.0 dyzelio bukuma. Aisku kad turbo duobej ant kokiu >> 1500 nevaziuoja. Bet nuo ~2000 - skraido. Trasoj lenkt visokius oblius - >> grynas malonumas. Nuo sviesoforo irgi daug geriau pajuda nei statistinis >> vidurkis. Ubytu egzemplioriu nesvarstom. >> >> >> "audrenas69" <audrius@it-master.lt> wrote in message >> news:jrp7qs$t9e$1@trimpas.omnitel.net... >>> keleta kartu svarsciau apie tokio karucio isigyjima, bet kai pagalvoji >>> apie variklius tai fantazija atsoka. dyzelis labai bukas, be to kiek >>> pazistamu turejo dulitrinius opeliu dizelius, visiems buvo siurbliai >>> uzlinke. vienas susiremontavo uz 1000, kitas ir 3000+ paliko. o benzas >>> ten irgi nestebuklingas, nei ekonomiskas nei patikimas >>> >>> "Dainiushas" parašė naujienų news:jrp6nd$rv4$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> zapaskė po mašina. Tai manau balionas + putų balionėlis nėra labai >>> blogas variantas. 1.8 benzo ima ~9-10 nelakstant labai. Nors va mieste >>> su kamPŠČiais gausiais fėja ~15 įvarė :D >>> >> >