rasiau kad *pakanka*. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:jrpa67$gf$1@trimpas.omnitel.net... > ne nu taigi nugi taip, 230NM tai nesveikai daug gi :). > > Beje, įvertink, kad benzininio kokio nors variklio, NM mažiau, bet > transmisijos perdavimas kitas, tai ant ratų turim labai panašiai.... kaip > bebūtų, bet visgi viską sprendžia kW, na nebent transmisijos perdavimai > kokie nors keisti. > > > On 2012.06.19 10:30, kef wrote: >> kW nulemia tik topini greiti, kuris yra px esant toli nuo vokisku >> autobanu, o N*m kaip seimininiam auto tikrai pakanka. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:jrp9f1$vcd$1@trimpas.omnitel.net... >>> ee, nu tik nereikia svaiKt :). Eilinis griobanas 74kW dyzelis ir tiek, >>> manau srauto kevalų kw/kg vidurkis tikra didesnis nei Zafyros :) >>> >>> >>> On 2012.06.19 10:19, kef wrote: >>>> Ne nada lialia apie 2.0 dyzelio bukuma. Aisku kad turbo duobej ant >>>> kokiu >>>> 1500 nevaziuoja. Bet nuo ~2000 - skraido. Trasoj lenkt visokius >>>> oblius - >>>> grynas malonumas. Nuo sviesoforo irgi daug geriau pajuda nei >>>> statistinis >>>> vidurkis. Ubytu egzemplioriu nesvarstom. >>>> >>>> >>>> "audrenas69" <audrius@it-master.lt> wrote in message >>>> news:jrp7qs$t9e$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> keleta kartu svarsciau apie tokio karucio isigyjima, bet kai pagalvoji >>>>> apie variklius tai fantazija atsoka. dyzelis labai bukas, be to kiek >>>>> pazistamu turejo dulitrinius opeliu dizelius, visiems buvo siurbliai >>>>> uzlinke. vienas susiremontavo uz 1000, kitas ir 3000+ paliko. o benzas >>>>> ten irgi nestebuklingas, nei ekonomiskas nei patikimas >>>>> >>>>> "Dainiushas" parašė naujienų news:jrp6nd$rv4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> zapaskė po mašina. Tai manau balionas + putų balionėlis nėra labai >>>>> blogas variantas. 1.8 benzo ima ~9-10 nelakstant labai. Nors va mieste >>>>> su kamPŠČiais gausiais fėja ~15 įvarė :D >>>>> >>>> >>> >> >