ne nu taigi nugi taip, 230NM tai nesveikai daug gi :). Beje, įvertink, kad benzininio kokio nors variklio, NM mažiau, bet transmisijos perdavimas kitas, tai ant ratų turim labai panašiai.... kaip bebūtų, bet visgi viską sprendžia kW, na nebent transmisijos perdavimai kokie nors keisti. On 2012.06.19 10:30, kef wrote: > kW nulemia tik topini greiti, kuris yra px esant toli nuo vokisku > autobanu, o N*m kaip seimininiam auto tikrai pakanka. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:jrp9f1$vcd$1@trimpas.omnitel.net... >> ee, nu tik nereikia svaiKt :). Eilinis griobanas 74kW dyzelis ir tiek, >> manau srauto kevalų kw/kg vidurkis tikra didesnis nei Zafyros :) >> >> >> On 2012.06.19 10:19, kef wrote: >>> Ne nada lialia apie 2.0 dyzelio bukuma. Aisku kad turbo duobej ant kokiu >>> 1500 nevaziuoja. Bet nuo ~2000 - skraido. Trasoj lenkt visokius oblius - >>> grynas malonumas. Nuo sviesoforo irgi daug geriau pajuda nei statistinis >>> vidurkis. Ubytu egzemplioriu nesvarstom. >>> >>> >>> "audrenas69" <audrius@it-master.lt> wrote in message >>> news:jrp7qs$t9e$1@trimpas.omnitel.net... >>>> keleta kartu svarsciau apie tokio karucio isigyjima, bet kai pagalvoji >>>> apie variklius tai fantazija atsoka. dyzelis labai bukas, be to kiek >>>> pazistamu turejo dulitrinius opeliu dizelius, visiems buvo siurbliai >>>> uzlinke. vienas susiremontavo uz 1000, kitas ir 3000+ paliko. o benzas >>>> ten irgi nestebuklingas, nei ekonomiskas nei patikimas >>>> >>>> "Dainiushas" parašė naujienų news:jrp6nd$rv4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> zapaskė po mašina. Tai manau balionas + putų balionėlis nėra labai >>>> blogas variantas. 1.8 benzo ima ~9-10 nelakstant labai. Nors va mieste >>>> su kamPŠČiais gausiais fėja ~15 įvarė :D >>>> >>> >> >