tai gal diagnostiką jungti kai mirksi, o ne burinėti kas ten už tos spyralės mirksinčios kiekvieną kartą slepiasi. jei daviklis - gali žiūrėti live data, patikrinti patį daviklį. dar gali karštam motorui esant pats daviklis pradėti grybauti - bandai ataušinti motorą ir tada vedi. slėgio kritimas daviklio pasekmė - važiuojant dingsta signalas ir atjungia nx motorą, kartu ir slėgis dingsta. kitas variantas ne vienas pasitaikė kai TDCi šaibom išeina aukšto slėgio siurblys. šitą tai galėjo pamatuoti ir dyzelistai ir turėjo pirmoj vietoj pasidaryti bent ant purkštukų abratkės kas darosi. "Donatas" <ddonatas@freemail.lt> wrote in message news:jrugd3$uid$1@trimpas.omnitel.net... > Gal kas neizvezes poliruoti savo kristolinio rutulio ;) ? Reikia paburti nes > Siauliu dyzelistai liepia "eksperimentuoti". > Objektas: Ford Focus 1.8 TDi 74 kw. 2003 galo. > 1 etapas nusipirkus pora savaiciu viskas ok , kol viena diena netycia > pagesau (pats kaltas) staigiai uzvedus dingo kuras (rodykle ir lempa), > nuvaziuoju , po uzgesinimo vedant (po ~1val) kuras atsirado, bet prasidejo > ... variklio neuzvedziau , vedant blykcioja zvakiu pakaitinimo lempute. > Siaip ne taip uzsivedu, bet kokia savaite vazinejant kas 2-3 km uzgesta > (lygiai spaudziant 50km/h, jokiu extreem ir pan.) , riedant susidega visos > lempos ir vel blykscioja zv. kaitinitmas. Salikeleje po N sukimu pajudi ,bet > problema kartojasi periodiskai tai vaziuojantm, tai sustojus bandant > uzvesti. > > 2 etapas kuras prie galo (uzsidege kuro lempute) t.y. papildomas is naujo > truputi is kitos Lt degalines (ar problemos atsiradimas sutapo su kuru - > neaisku, bet laikas panasus). Problema kiek sumazejo( gal pasitaike ir > degalineje , kas nors tokio) , beveik savaite pravazinejau be uzgesimu ir > sunkiu uzsivedimu , po kokiu 70 km ridos, vel neuzsivedu. Servise keiciamas > kuro filtras. Vel kokia savaite ok. Viena diena isejus is parduotuves vel > blykcioja. Padarius diagnostika randamos klaidos Zemas kuro slegis (kodo > neatsimenu) ir Virsutinio veleno daviklio klaida ((tipo nera > sinhronizacijos su apatiniu velenu, nezinau kuri klaida P0234 ar P0340 , nes > viena is antro tikrinimo). Itariama, kad kuros lygio kritimas tai tik > pasekme , isvalomos. Po savaites vel tas pats - randamos jau tokios klaidos > Virsutinio veleno daviklio (ta pati) ir nauja Turbinos klaidos (P0234 ir > P0340). Dabar vaziuojant jau nebuvo uzgese, bet pravaziavus normliai (iki 5 > km) uzgesinus po ~30-40min- neuzsiveda (blykcioja zvak. lempa) , vedant is > karto ar veliau - po geros valandos uzsiveda kaip niekur nieko kartais > sunkiau kartais iskart. Ryte vedasi gana sunkiai reikia sukti gana ilgai , > bet jauciasi ,kad griebineja, jei pradeda blykcioti , tada net nebando. > > Kokie variantai , keisti ta davikli? Buvo siulymai: siurblio elektronika, > bet sako ,kad su tokiomis klaidomis neturetu. Dabar siulo keisti ta veleno > davikli, bet kitas sako , kad jis tik pasekme. > > -- > Donatas > >