Tema: Re: REQ: kristolinio rutulio
Autorius: Igaliotinis
Data: 2012-06-21 21:28:38
simtomai panashus i velenelio davikli.

"Donatas" <ddonatas@freemail.lt> wrote in message 
news:jruj72$2sg$1@trimpas.omnitel.net...
> Iki diangnostikos mirksinis nenuvaziuoju ... uzsiveda ten... o kaip 
> suprantu klaidos lieka , tai jei ir nemirksi , tai klaidos kodas lieka, 
> tai po dienos nuvaziavus ji ir randa... live ziurejo, aiksku kai uzsivede, 
> ar daviklis tikrai ten live ka nors duoda ? nes itariu jis ten impulsus 
> duoda arba ne , tai neka ir pamatysi, sakis ta pati nera sinchronizacijos 
> ir issaugos koda...
> Dyzelistai numyke, kad jei tokie kodai , tai siurblio lyg ir neturetu buti 
> problema , kaip sakiau slegiokodas buvo tik viena karta, antra karta jau 
> turbinos .
>
>
> -- 
> Donatas
> "[nemielas]" <nemielas_RABISHAS_@gmail.com> wrote in message 
> news:jruios$26k$1@trimpas.omnitel.net...
>> tai gal diagnostiką jungti kai mirksi, o ne burinėti kas ten už tos 
>> spyralės mirksinčios kiekvieną kartą slepiasi.
>>
>> jei daviklis - gali žiūrėti live data, patikrinti patį daviklį. dar gali 
>> karštam motorui esant pats daviklis pradėti grybauti - bandai ataušinti 
>> motorą ir tada vedi. slėgio kritimas daviklio pasekmė - važiuojant 
>> dingsta signalas ir atjungia nx motorą, kartu ir slėgis dingsta.
>> kitas variantas ne vienas pasitaikė kai TDCi šaibom išeina aukšto slėgio 
>> siurblys. šitą tai galėjo pamatuoti ir dyzelistai ir turėjo pirmoj vietoj 
>> pasidaryti bent ant purkštukų abratkės kas darosi.
>>
>>
>> "Donatas" <ddonatas@freemail.lt> wrote in message 
>> news:jrugd3$uid$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Gal kas neizvezes poliruoti savo kristolinio rutulio ;) ? Reikia paburti 
>>> nes
>>> Siauliu dyzelistai liepia "eksperimentuoti".
>>> Objektas: Ford Focus 1.8 TDi 74 kw. 2003 galo.
>>> 1 etapas nusipirkus pora savaiciu viskas ok , kol viena diena netycia
>>> pagesau (pats kaltas) staigiai uzvedus dingo kuras (rodykle ir lempa),
>>> nuvaziuoju , po uzgesinimo vedant (po ~1val) kuras atsirado, bet 
>>> prasidejo
>>> ... variklio neuzvedziau , vedant blykcioja zvakiu pakaitinimo lempute.
>>> Siaip ne taip uzsivedu, bet kokia savaite vazinejant kas 2-3 km uzgesta
>>> (lygiai spaudziant 50km/h, jokiu extreem ir pan.) , riedant susidega 
>>> visos
>>> lempos ir vel blykscioja zv. kaitinitmas. Salikeleje po N sukimu pajudi 
>>> ,bet
>>> problema kartojasi periodiskai tai vaziuojantm, tai sustojus bandant
>>> uzvesti.
>>>
>>> 2 etapas kuras prie galo (uzsidege kuro lempute) t.y. papildomas is 
>>> naujo
>>> truputi is kitos Lt degalines (ar problemos atsiradimas sutapo su kuru -
>>> neaisku, bet laikas panasus). Problema kiek sumazejo( gal pasitaike ir
>>> degalineje , kas nors tokio) , beveik savaite pravazinejau be uzgesimu 
>>> ir
>>> sunkiu uzsivedimu , po kokiu 70 km ridos, vel neuzsivedu. Servise 
>>> keiciamas
>>> kuro filtras. Vel kokia savaite ok.  Viena diena isejus is parduotuves 
>>> vel
>>> blykcioja.  Padarius diagnostika randamos klaidos Zemas kuro slegis 
>>> (kodo
>>> neatsimenu)  ir Virsutinio veleno daviklio klaida ((tipo nera
>>> sinhronizacijos su apatiniu velenu, nezinau kuri klaida P0234 ar P0340 , 
>>> nes
>>> viena is antro tikrinimo). Itariama, kad kuros lygio kritimas tai tik
>>> pasekme , isvalomos. Po savaites vel tas pats - randamos jau tokios 
>>> klaidos
>>> Virsutinio veleno daviklio (ta pati) ir nauja Turbinos klaidos  (P0234 
>>> ir
>>> P0340). Dabar vaziuojant jau nebuvo uzgese, bet pravaziavus normliai 
>>> (iki 5
>>> km) uzgesinus po ~30-40min- neuzsiveda (blykcioja zvak. lempa) , vedant 
>>> is
>>> karto ar veliau - po geros valandos uzsiveda kaip niekur nieko kartais
>>> sunkiau kartais iskart. Ryte vedasi gana sunkiai  reikia sukti gana 
>>> ilgai ,
>>> bet jauciasi ,kad griebineja, jei pradeda blykcioti , tada net nebando.
>>>
>>> Kokie variantai , keisti ta davikli? Buvo siulymai: siurblio 
>>> elektronika,
>>> bet sako ,kad su tokiomis klaidomis neturetu. Dabar siulo keisti ta 
>>> veleno
>>> davikli, bet kitas sako , kad jis tik pasekme.
>>>
>>> -- 
>>> Donatas
>>>
>>>
>
>