simtomai panashus i velenelio davikli. "Donatas" <ddonatas@freemail.lt> wrote in message news:jruj72$2sg$1@trimpas.omnitel.net... > Iki diangnostikos mirksinis nenuvaziuoju ... uzsiveda ten... o kaip > suprantu klaidos lieka , tai jei ir nemirksi , tai klaidos kodas lieka, > tai po dienos nuvaziavus ji ir randa... live ziurejo, aiksku kai uzsivede, > ar daviklis tikrai ten live ka nors duoda ? nes itariu jis ten impulsus > duoda arba ne , tai neka ir pamatysi, sakis ta pati nera sinchronizacijos > ir issaugos koda... > Dyzelistai numyke, kad jei tokie kodai , tai siurblio lyg ir neturetu buti > problema , kaip sakiau slegiokodas buvo tik viena karta, antra karta jau > turbinos . > > > -- > Donatas > "[nemielas]" <nemielas_RABISHAS_@gmail.com> wrote in message > news:jruios$26k$1@trimpas.omnitel.net... >> tai gal diagnostiką jungti kai mirksi, o ne burinėti kas ten už tos >> spyralės mirksinčios kiekvieną kartą slepiasi. >> >> jei daviklis - gali žiūrėti live data, patikrinti patį daviklį. dar gali >> karštam motorui esant pats daviklis pradėti grybauti - bandai ataušinti >> motorą ir tada vedi. slėgio kritimas daviklio pasekmė - važiuojant >> dingsta signalas ir atjungia nx motorą, kartu ir slėgis dingsta. >> kitas variantas ne vienas pasitaikė kai TDCi šaibom išeina aukšto slėgio >> siurblys. šitą tai galėjo pamatuoti ir dyzelistai ir turėjo pirmoj vietoj >> pasidaryti bent ant purkštukų abratkės kas darosi. >> >> >> "Donatas" <ddonatas@freemail.lt> wrote in message >> news:jrugd3$uid$1@trimpas.omnitel.net... >>> Gal kas neizvezes poliruoti savo kristolinio rutulio ;) ? Reikia paburti >>> nes >>> Siauliu dyzelistai liepia "eksperimentuoti". >>> Objektas: Ford Focus 1.8 TDi 74 kw. 2003 galo. >>> 1 etapas nusipirkus pora savaiciu viskas ok , kol viena diena netycia >>> pagesau (pats kaltas) staigiai uzvedus dingo kuras (rodykle ir lempa), >>> nuvaziuoju , po uzgesinimo vedant (po ~1val) kuras atsirado, bet >>> prasidejo >>> ... variklio neuzvedziau , vedant blykcioja zvakiu pakaitinimo lempute. >>> Siaip ne taip uzsivedu, bet kokia savaite vazinejant kas 2-3 km uzgesta >>> (lygiai spaudziant 50km/h, jokiu extreem ir pan.) , riedant susidega >>> visos >>> lempos ir vel blykscioja zv. kaitinitmas. Salikeleje po N sukimu pajudi >>> ,bet >>> problema kartojasi periodiskai tai vaziuojantm, tai sustojus bandant >>> uzvesti. >>> >>> 2 etapas kuras prie galo (uzsidege kuro lempute) t.y. papildomas is >>> naujo >>> truputi is kitos Lt degalines (ar problemos atsiradimas sutapo su kuru - >>> neaisku, bet laikas panasus). Problema kiek sumazejo( gal pasitaike ir >>> degalineje , kas nors tokio) , beveik savaite pravazinejau be uzgesimu >>> ir >>> sunkiu uzsivedimu , po kokiu 70 km ridos, vel neuzsivedu. Servise >>> keiciamas >>> kuro filtras. Vel kokia savaite ok. Viena diena isejus is parduotuves >>> vel >>> blykcioja. Padarius diagnostika randamos klaidos Zemas kuro slegis >>> (kodo >>> neatsimenu) ir Virsutinio veleno daviklio klaida ((tipo nera >>> sinhronizacijos su apatiniu velenu, nezinau kuri klaida P0234 ar P0340 , >>> nes >>> viena is antro tikrinimo). Itariama, kad kuros lygio kritimas tai tik >>> pasekme , isvalomos. Po savaites vel tas pats - randamos jau tokios >>> klaidos >>> Virsutinio veleno daviklio (ta pati) ir nauja Turbinos klaidos (P0234 >>> ir >>> P0340). Dabar vaziuojant jau nebuvo uzgese, bet pravaziavus normliai >>> (iki 5 >>> km) uzgesinus po ~30-40min- neuzsiveda (blykcioja zvak. lempa) , vedant >>> is >>> karto ar veliau - po geros valandos uzsiveda kaip niekur nieko kartais >>> sunkiau kartais iskart. Ryte vedasi gana sunkiai reikia sukti gana >>> ilgai , >>> bet jauciasi ,kad griebineja, jei pradeda blykcioti , tada net nebando. >>> >>> Kokie variantai , keisti ta davikli? Buvo siulymai: siurblio >>> elektronika, >>> bet sako ,kad su tokiomis klaidomis neturetu. Dabar siulo keisti ta >>> veleno >>> davikli, bet kitas sako , kad jis tik pasekme. >>> >>> -- >>> Donatas >>> >>> > >