Tema: Re: REQ: kristolinio rutulio
Autorius: Donatas
Data: 2012-06-21 10:41:22
Iki diangnostikos mirksinis nenuvaziuoju ... uzsiveda ten... o kaip suprantu 
klaidos lieka , tai jei ir nemirksi , tai klaidos kodas lieka, tai po dienos 
nuvaziavus ji ir randa... live ziurejo, aiksku kai uzsivede, ar daviklis 
tikrai ten live ka nors duoda ? nes itariu jis ten impulsus duoda arba ne , 
tai neka ir pamatysi, sakis ta pati nera sinchronizacijos ir issaugos 
koda...
Dyzelistai numyke, kad jei tokie kodai , tai siurblio lyg ir neturetu buti 
problema , kaip sakiau slegiokodas buvo tik viena karta, antra karta jau 
turbinos .


-- 
Donatas
"[nemielas]" <nemielas_RABISHAS_@gmail.com> wrote in message 
news:jruios$26k$1@trimpas.omnitel.net...
> tai gal diagnostiką jungti kai mirksi, o ne burinėti kas ten už tos 
> spyralės mirksinčios kiekvieną kartą slepiasi.
>
> jei daviklis - gali žiūrėti live data, patikrinti patį daviklį. dar gali 
> karštam motorui esant pats daviklis pradėti grybauti - bandai ataušinti 
> motorą ir tada vedi. slėgio kritimas daviklio pasekmė - važiuojant dingsta 
> signalas ir atjungia nx motorą, kartu ir slėgis dingsta.
> kitas variantas ne vienas pasitaikė kai TDCi šaibom išeina aukšto slėgio 
> siurblys. šitą tai galėjo pamatuoti ir dyzelistai ir turėjo pirmoj vietoj 
> pasidaryti bent ant purkštukų abratkės kas darosi.
>
>
> "Donatas" <ddonatas@freemail.lt> wrote in message 
> news:jrugd3$uid$1@trimpas.omnitel.net...
>> Gal kas neizvezes poliruoti savo kristolinio rutulio ;) ? Reikia paburti 
>> nes
>> Siauliu dyzelistai liepia "eksperimentuoti".
>> Objektas: Ford Focus 1.8 TDi 74 kw. 2003 galo.
>> 1 etapas nusipirkus pora savaiciu viskas ok , kol viena diena netycia
>> pagesau (pats kaltas) staigiai uzvedus dingo kuras (rodykle ir lempa),
>> nuvaziuoju , po uzgesinimo vedant (po ~1val) kuras atsirado, bet 
>> prasidejo
>> ... variklio neuzvedziau , vedant blykcioja zvakiu pakaitinimo lempute.
>> Siaip ne taip uzsivedu, bet kokia savaite vazinejant kas 2-3 km uzgesta
>> (lygiai spaudziant 50km/h, jokiu extreem ir pan.) , riedant susidega 
>> visos
>> lempos ir vel blykscioja zv. kaitinitmas. Salikeleje po N sukimu pajudi 
>> ,bet
>> problema kartojasi periodiskai tai vaziuojantm, tai sustojus bandant
>> uzvesti.
>>
>> 2 etapas kuras prie galo (uzsidege kuro lempute) t.y. papildomas is naujo
>> truputi is kitos Lt degalines (ar problemos atsiradimas sutapo su kuru -
>> neaisku, bet laikas panasus). Problema kiek sumazejo( gal pasitaike ir
>> degalineje , kas nors tokio) , beveik savaite pravazinejau be uzgesimu ir
>> sunkiu uzsivedimu , po kokiu 70 km ridos, vel neuzsivedu. Servise 
>> keiciamas
>> kuro filtras. Vel kokia savaite ok.  Viena diena isejus is parduotuves 
>> vel
>> blykcioja.  Padarius diagnostika randamos klaidos Zemas kuro slegis (kodo
>> neatsimenu)  ir Virsutinio veleno daviklio klaida ((tipo nera
>> sinhronizacijos su apatiniu velenu, nezinau kuri klaida P0234 ar P0340 , 
>> nes
>> viena is antro tikrinimo). Itariama, kad kuros lygio kritimas tai tik
>> pasekme , isvalomos. Po savaites vel tas pats - randamos jau tokios 
>> klaidos
>> Virsutinio veleno daviklio (ta pati) ir nauja Turbinos klaidos  (P0234 ir
>> P0340). Dabar vaziuojant jau nebuvo uzgese, bet pravaziavus normliai (iki 
>> 5
>> km) uzgesinus po ~30-40min- neuzsiveda (blykcioja zvak. lempa) , vedant 
>> is
>> karto ar veliau - po geros valandos uzsiveda kaip niekur nieko kartais
>> sunkiau kartais iskart. Ryte vedasi gana sunkiai  reikia sukti gana ilgai 
>> ,
>> bet jauciasi ,kad griebineja, jei pradeda blykcioti , tada net nebando.
>>
>> Kokie variantai , keisti ta davikli? Buvo siulymai: siurblio elektronika,
>> bet sako ,kad su tokiomis klaidomis neturetu. Dabar siulo keisti ta 
>> veleno
>> davikli, bet kitas sako , kad jis tik pasekme.
>>
>> -- 
>> Donatas
>>
>>