Iki diangnostikos mirksinis nenuvaziuoju ... uzsiveda ten... o kaip suprantu klaidos lieka , tai jei ir nemirksi , tai klaidos kodas lieka, tai po dienos nuvaziavus ji ir randa... live ziurejo, aiksku kai uzsivede, ar daviklis tikrai ten live ka nors duoda ? nes itariu jis ten impulsus duoda arba ne , tai neka ir pamatysi, sakis ta pati nera sinchronizacijos ir issaugos koda... Dyzelistai numyke, kad jei tokie kodai , tai siurblio lyg ir neturetu buti problema , kaip sakiau slegiokodas buvo tik viena karta, antra karta jau turbinos . -- Donatas "[nemielas]" <nemielas_RABISHAS_@gmail.com> wrote in message news:jruios$26k$1@trimpas.omnitel.net... > tai gal diagnostiką jungti kai mirksi, o ne burinėti kas ten už tos > spyralės mirksinčios kiekvieną kartą slepiasi. > > jei daviklis - gali žiūrėti live data, patikrinti patį daviklį. dar gali > karštam motorui esant pats daviklis pradėti grybauti - bandai ataušinti > motorą ir tada vedi. slėgio kritimas daviklio pasekmė - važiuojant dingsta > signalas ir atjungia nx motorą, kartu ir slėgis dingsta. > kitas variantas ne vienas pasitaikė kai TDCi šaibom išeina aukšto slėgio > siurblys. šitą tai galėjo pamatuoti ir dyzelistai ir turėjo pirmoj vietoj > pasidaryti bent ant purkštukų abratkės kas darosi. > > > "Donatas" <ddonatas@freemail.lt> wrote in message > news:jrugd3$uid$1@trimpas.omnitel.net... >> Gal kas neizvezes poliruoti savo kristolinio rutulio ;) ? Reikia paburti >> nes >> Siauliu dyzelistai liepia "eksperimentuoti". >> Objektas: Ford Focus 1.8 TDi 74 kw. 2003 galo. >> 1 etapas nusipirkus pora savaiciu viskas ok , kol viena diena netycia >> pagesau (pats kaltas) staigiai uzvedus dingo kuras (rodykle ir lempa), >> nuvaziuoju , po uzgesinimo vedant (po ~1val) kuras atsirado, bet >> prasidejo >> ... variklio neuzvedziau , vedant blykcioja zvakiu pakaitinimo lempute. >> Siaip ne taip uzsivedu, bet kokia savaite vazinejant kas 2-3 km uzgesta >> (lygiai spaudziant 50km/h, jokiu extreem ir pan.) , riedant susidega >> visos >> lempos ir vel blykscioja zv. kaitinitmas. Salikeleje po N sukimu pajudi >> ,bet >> problema kartojasi periodiskai tai vaziuojantm, tai sustojus bandant >> uzvesti. >> >> 2 etapas kuras prie galo (uzsidege kuro lempute) t.y. papildomas is naujo >> truputi is kitos Lt degalines (ar problemos atsiradimas sutapo su kuru - >> neaisku, bet laikas panasus). Problema kiek sumazejo( gal pasitaike ir >> degalineje , kas nors tokio) , beveik savaite pravazinejau be uzgesimu ir >> sunkiu uzsivedimu , po kokiu 70 km ridos, vel neuzsivedu. Servise >> keiciamas >> kuro filtras. Vel kokia savaite ok. Viena diena isejus is parduotuves >> vel >> blykcioja. Padarius diagnostika randamos klaidos Zemas kuro slegis (kodo >> neatsimenu) ir Virsutinio veleno daviklio klaida ((tipo nera >> sinhronizacijos su apatiniu velenu, nezinau kuri klaida P0234 ar P0340 , >> nes >> viena is antro tikrinimo). Itariama, kad kuros lygio kritimas tai tik >> pasekme , isvalomos. Po savaites vel tas pats - randamos jau tokios >> klaidos >> Virsutinio veleno daviklio (ta pati) ir nauja Turbinos klaidos (P0234 ir >> P0340). Dabar vaziuojant jau nebuvo uzgese, bet pravaziavus normliai (iki >> 5 >> km) uzgesinus po ~30-40min- neuzsiveda (blykcioja zvak. lempa) , vedant >> is >> karto ar veliau - po geros valandos uzsiveda kaip niekur nieko kartais >> sunkiau kartais iskart. Ryte vedasi gana sunkiai reikia sukti gana ilgai >> , >> bet jauciasi ,kad griebineja, jei pradeda blykcioti , tada net nebando. >> >> Kokie variantai , keisti ta davikli? Buvo siulymai: siurblio elektronika, >> bet sako ,kad su tokiomis klaidomis neturetu. Dabar siulo keisti ta >> veleno >> davikli, bet kitas sako , kad jis tik pasekme. >> >> -- >> Donatas >> >>