O dar pamascius kiek kainuos ismoket kazkam kompensacija uz bylinejimasi Starsbure. Uz vertima babkes sumoketos, bet geniai kurie turetu is to padaryti isvadas apsimeta struciais. "kewle migyje" <wmi@vmi.lt> wrote in message news:gvrt48$2no$1@trimpas.omnitel.net... > ble, kad jūs bent įtartumėt, kiek Lietuvai šito teksto vertėja > kainuoja.... bet px, aišku, kadangi ne iš savo kišeniaus, o iš mistinio > "biudžeto" > > -- > '(oo)' > > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:gvg8v8$tln$1@trimpas.omnitel.net... >> tu garantuotas, kad mentukai o teisnigiau bybiai parase draudima yra >> teisus? >> Kiek pamenu esam ES nariai jau kazkoki niekingi 5 metai. Kiek uztruks kol >> kas nors padarys LR Strasbure? >> Pasiskaitykit laisvalaikiu >> >> p.s. orginalas namau dauguma zino is kur mano pajamtas >> >> SPRENDIMAS >> >> 2008 m. balandzio 10 d.(*) >> >> "Valstybes isipareigojimu neivykdymas - Laisvas prekiu judejimas - EB 28 >> ir >> 30 straipsniai - EEE susitarimo 11 ir 13 straipsniai - Kiekybiniai >> importo >> ribojimai - Lygiavercio poveikio priemones - Variklines transporto >> priemones - Spalvotu pleveliu klijavimas ant stiklu" >> >> Byloje C‑265/06 >> >> del 2006 m. birzelio 16 d. pagal EB 226 straipsni pareiksto ieskinio del >> isipareigojimu neivykdymo >> >> Europos Bendriju Komisija, atstovaujama A. Caeiros ir P. Guerra e >> Andrade, >> taip pat M. Patakia, nurodziusi adresa dokumentams iteikti Liuksemburge, >> >> ieskove, >> >> pries >> >> Portugalijos Respublika, atstovaujama L. Fernandes, padedamo advokato A. >> Duarte de Almeida, >> >> atsakove, >> >> TEISINGUMO TEISMAS (trecioji kolegija), >> >> kuri sudaro kolegijos pirmininkas A. Rosas, teisejai U. Lõhmus, J. >> Klucka, >> P. Lindh (praneseja) ir A. Arabadjiev, >> >> generaline advokate V. Trstenjak, >> >> posedzio sekretore M. Ferreira, vyriausioji administratore, >> >> atsizvelges i rasytine proceso dali ir ivykus 2007 m. lapkricio 7 d. >> posedziui, >> >> susipazines su 2007 m. gruodzio 13 d. posedyje pateikta generalines >> advokates isvada, >> >> priima si >> >> Sprendima >> >> 1 Ieskiniu Europos Bendriju Komisija praso Teisingumo Teismo pripazinti, >> kad, 2003 m. kovo 11 d. Dekreto‑istatymo Nr. 40/2003 (Diário >> da >> República I, A serija, Nr. 59, 2003 m. kovo 11 d.) 2 straipsnio 1 >> dalimi uzdraudusi klijuoti spalvotas pleveles ant varikliniu transporto >> priemoniu stiklu, Portugalijos Respublika neivykde isipareigojimu pagal >> EB >> 28 ir 30 straipsnius bei pagal 1992 m. geguzes 2 d. Europos ekonomines >> erdves susitarimo (OL L 1 1994, p. 3, toliau - EEE susitarimas) 11 ir 13 >> straipsnius. >> >> Teisinis pagrindas >> >> Bendrijos teises aktai >> >> 2 Bendrijos teises aktu leidejas neprieme teises akto del spalvotu >> pleveliu, >> skirtu klijuoti ant varikliniu transporto priemoniu stiklu. >> >> 3 Taciau yra Bendrijos teises aktu, susijusiu su varikliniu transporto >> priemoniu apsauginiu stiklu, imontuotu gamykloje, kitaip tariant, pries >> pradedant naudoti tas transporto priemones, patvirtinimu, kuriuose taip >> pat >> kalbama apie stiklo spalva. Tarp tokiu teises aktu yra 1992 m. kovo 31 d. >> Tarybos direktyva 92/22/EEB del motoriniu transporto priemoniu ir ju >> priekabu apsauginiu stiklu bei stiklinimo medziagu (OL L 129, p. 11) su >> pakeitimais, padarytais 2001 m. spalio 30 d. Komisijos direktyva >> 2001/92/EB >> (OL L 291, p. 24, toliau - Direktyva 92/22). >> >> 4 Direktyvos 2001/92 trecioje konstatuojamojoje dalyje ir II B priede >> daroma >> nuoroda i Jungtiniu Tautu Europos ekonomines komisijos taisykle Nr. 43, >> kurios pavadinimas yra "Suvienodinti reikalavimai del apsauginiu stiklu >> patvirtinimo ir ju montavimo transporto priemonese" >> (E/ECE/324-E/ECE/TRANS/505/Rev.1/Add 42/Rev.2, toliau - taisykle Nr. 43). >> >> 5 Sios taisykles 4 straipsnyje nustatyta, kad priekinio stiklo iprasto >> sviesos pralaidumo rodiklis turi buti ne mazesnis kaip 75 %. Kalbant apie >> kitus apsauginius stiklus, esancius vairuotojo matymo i prieki lauke, sis >> rodiklis turi buti ne mazesnis kaip 70 %. Kalbant apie apsaugini stikla, >> esanti vairuotojo matymo atgal lauke, sviesos pralaidumo rodiklis gali >> buti >> mazesnis nei 70 %, jei transporto priemoneje imontuoti du isoriniai >> galinio >> vaizdo veidrodeliai. >> >> Nacionalines teises aktai >> >> 6 Dekreto‑istatymo Nr. 40/2003 2 straipsnio 1 dalyje nustatyta: >> >> "Ant keleiviams arba prekems skirtu transporto priemoniu stiklu >> draudziama >> klijuoti spalvotas pleveles, isskyrus teises aktuose nustatytas lipnias >> pleveles ir nepersvieciamas pleveles ant transporto priemoniu, skirtu >> prekems vezti, kroviniu skyriaus". >> >> Ikiteismine procedura >> >> 7 2004 m. balandzio 1 d. Komisija Portugalijos Respublikai issiunte >> oficialu >> pranesima, kuriame ji padare isvada, kad Dekreto‑istatymo >> Nr.‑40/2003 2 straipsnio 1 dalimi uzdraudusi ant keleiviams arba >> prekems skirtu varikliniu transporto priemoniu stiklu klijuoti spalvotas >> pleveles, isskyrus istatymuose nustatytas lipnias pleveles ir >> nepersvieciamas pleveles ant transporto priemoniu, skirtu prekems vezti, >> kroviniu skyriaus, ir nepateikusi Komisijai mineto dekreto‑istatymo >> projekto, si valstybe nare neivykde isipareigojimu pagal EB 28 ir 30 >> straipsnius, EEE susitarimo 11 ir 13 straipsnius bei 1988 m. birzelio 22 >> d. >> Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 98/34/EB, nustatancios >> informacijos >> apie techninius standartus ir reglamentus teikimo tvarka (OL L 204, p. >> 37), >> 8 straipsni. >> >> 8 2004 m. birzelio 28 d. laisku Portugalijos respublika atsake i si >> oficialu >> pranesima. >> >> 9 Kadangi sis atsakymas Komisijos neitikino, 2004 m. gruodzio 22 d., ji >> Portugalijos Respublikai issiunte pagrista nuomone, kurioje paragino per >> du >> menesius nuo jos gavimo tinkamai i ja atsizvelgti. >> >> 10 Atsakydama i pagrista nuomone, Portugalijos Respublika 2005 m. liepos >> 22 >> d. laisku pranese, kad panaikins nuostata, kuria draudziama ant >> varikliniu >> transporto priemoniu stiklu klijuoti spalvotas pleveles, t. y. >> Dekreto‑istatymo Nr. 40/2003 2 straipsnio 1 dali. >> >> 11 Ji taip pat informavo Komisija, kad rengiamas techniniu reikalavimu, >> kurie tures buti itraukti i teises akta, projektas del spalvotu pleveliu >> klijavimo ant tokiu stiklu. Remiantis Direktyva 98/34, 2005 m. gruodzio >> men. >> Komisijai buvo pranesta apie dekreta, kuriuo nustatomi sie reikalavimai. >> >> 12 Atsizvelgdama i si pranesima, Komisija nusprende nebereiksti >> pretenziju >> del Dekreto‑istatymo Nr. 40/2003 2 straipsnio 1 dalies projekto >> nepateikimo. >> >> 13 Taciau Komisija neatsisake pretenziju del sios nuostatos priestaravimo >> EB >> 28 ir 30 straipsniams bei EEE susitarimo 11 ir 13 straipsniams, ir 2006 >> m. >> birzelio 16 d. pareiske si ieskini. >> >> Del ieskinio >> >> Saliu argumentai >> >> 14 Komisija laikosi nuomones, kad Dekreto‑istatymo Nr. 40/2003 2 >> straipsnio 1 dalimi, pagal kuria draudziama ant visu varikliniu >> transporto >> priemoniu priekiniu stiklu ir soniniu stiklu prie keleiviu sedyniu >> klijuoti >> bet kokios rusies sviesos pralaiduma mazinancias spalvotas pleveles, >> Portugalijoje praktiskai trukdoma prekiauti kitoje valstybeje nareje arba >> valstybeje, kuri yra EEE susitarimo salis, teisetai pagaminta ir (arba) >> parduodama spalvota plevele, taip pazeidziant EB 28 ir 30 straipsnius bei >> EEE susitarimo 11 ir 13 straipsnius. >> >> 15 Is tiesu, pasak Komisijos, suinteresuotosios salys, prekybininkai arba >> privatus asmenys tokiu pleveliu galbut nepirks, zinodami, kad negales ju >> klijuoti ant varikliniu transporto priemoniu stiklu. >> >> 16 Komisija primena, kad, remiantis pagal Direktyva 92/22 taikoma >> taisykle >> Nr. 43, priekinis stiklas ir kiti stiklai, esantys vairuotojo matymo i >> prieki lauke pries taska, kuris joje vadinamas "B statramsciu", turi >> atitikti iprasta sviesos pralaidumo rodikli, kuris atitinkamai yra ne >> mazesnis kaip 75 % ir 70 %. Taigi sie stiklai gali buti dengiami spalva, >> jei >> laikomasi siu reikalavimu. >> >> 17 Be to, Komisija pabrezia, kad kalbant apie stiklus, kurie yra uz B >> statramscio, nenurodytas joks maziausias iprasto sviesos pralaidumo >> rodiklis, jei sie stiklai nedaro esmines itakos vairuotojo matymui. >> Praktiskai tai reikstu, kad variklineje transporto priemoneje uz sio >> statramscio gali buti imontuoti spalvoti stiklai, kuriu iprasto sviesos >> pralaidumo rodiklis yra labai mazas, jei transporto priemoneje yra du >> isoriniai galinio vaizdo veidrodeliai. >> >> 18 Taigi Komisija priekaistauja Portugalijos Respublikai, kad si draudzia >> ant keleiviniu ar krovininiu varikliniu transporto priemoniu priekiniu >> stiklu ir soniniu stiklu prie keleiviu sedyniu klijuoti bet kokias >> spalvotas >> pleveles, net jei ju iprasto sviesos pralaidumo rodiklis atitinka >> taisykleje >> Nr. 43 nustatytas maziausias leistinas vertes. >> >> 19 Komisija pabrezia, kad nesant derinimo nuostatu Bendrijos mastu >> valstybes >> nares is tikro gali nustatyti keliu eismo saugumo lygi, kuris atrodo >> tinkamas ju teritorijoje, ir priimti priemones visuomenes saugumui >> uztikrinti. Taciau Komisija mano, kad Portugalijos Respublika nepateike >> informacijos, is kurios butu galima spresti, kad bet kokios spalvotos >> pleveles naudojimas, nepaisant jos spalvos ir savybiu, visu pirma sviesos >> pralaidumo rodiklio, kelia pavoju visuomenes ir (arba) keliu eismo >> saugumui. >> Gincijama nuostata nera nei reikalinga, nei proporcinga siekiamiems >> tikslams. >> >> 20 Portugalijos Respublika negincija ieskinyje pateiktu faktu. Taciau ji >> nesutinka del kai kuriu faktu aiskinimo, vertes ir reiksmes. >> >> 21 Visu pirma Portugalijos Respublika teigia, kad Komisijai nereikejo >> pareiksti pries ja ieskinio, nes si valstybe nare per ikiteismine >> procedura >> pranese, kad is dalies keis teises aktus atsizvelgdama i Komisijos >> pastabas. >> Pasak Portugalijos Respublikos, Komisijai pateiktas pakeitimo projektas >> reiskia, kad si valstybe nare panaikino Dekreto‑istatymo Nr. >> 40/2003 2 >> straipsnio 1 dalyje nustatyta draudima. >> >> 22 Antra, sutikdama, kad sia nuostata ribojamas laisvas prekiu judejimas, >> Portugalijos Respublika teigia, kad bet kuriuo atveju ji yra pateisinama >> keliu eismo saugumo ir visuomenes saugumo tikslais. >> >> 23 Portugalijos Respublika taip pat pabrezia, kad draudimu siekiama >> kompetentingoms institucijoms sudaryti salygas greitai is isores >> pamatyti, >> kas yra varikliniu transporto priemoniu viduje ju nesustabdant, kad butu >> galima, pirma, patikrinti, ar laikomasi reikalavimo uzsisegti saugos >> dirzus, >> ir, antra, nustatyti galimus nusikaltelius kovojant su nusikalstamumu. >> >> 24 Galiausiai Portugalijos Respublika nemano, kad yra maziau ribojanciu >> priemoniu, kuriomis butu galima uztikrinti, kad bus siekiama jos >> nustatytu >> keliu eismo saugumo ir visuomenes saugumo tikslu. Siuo klausimu ji >> atkreipia >> demesi, kad draudimas ant transporto priemoniu klijuoti spalvotas >> pleveles >> nera absoliutus, o tik dalinis, nes jis netaikomas prekems vezti skirtu >> varikliniu transporto priemoniu kroviniu skyriams ir nevariklinems >> transporto priemonems, kaip antai laivams. >> >> Teisingumo Teismo vertinimas >> >> 25 Reikia priminti, kad pagal nusistovejusia teismo praktika, kai >> pareiskiamas ieskinys pagal EB 226 straipsni, isipareigojimo neivykdymas >> turi buti vertinamas atsizvelgiant i padeti, buvusia pasibaigus >> pagristoje >> nuomoneje nustatytam terminui, o i velesnius pakeitimus Teisingumo >> Teismas >> atsizvelgti negali (zr. 2002 m. sausio 17 d. Sprendimo Komisija pries >> Belgija, C‑423/00, Rink. p. I‑593, 14 punkta ir 2007 m. >> birzelio >> 7 d. Sprendimo Komisija pries Belgija, C‑254/05, Rink. p. >> I‑4269, 39 punkta). >> >> 26 Taigi siuo atveju yra aisku, kad pasibaigus pagristoje nuomoneje >> nustatytam dvieju menesiu terminui Portugalijos Respublika nepanaikino >> Dekreto‑istatymo Nr. 40/2003 2 straipsnio 1 dalies, kuria >> draudziama >> ant varikliniu transporto priemoniu stiklu klijuoti spalvotas pleveles. >> Aplinkybe, kad si valstybe nare veliau pranese apie teises akto projekta, >> kuriame nera gincytinos nuostatos, nieko nekeicia sios nuostatos >> egzistavimo >> atitinkamu momentu atzvilgiu. >> >> 27 Todel reiketu issiaiskinti, ar minetoji nuostata, cituota sio >> sprendimo 6 >> punkte, yra suderinama su Komisijos nurodytomis Bendrijos teises ir >> Europos >> Ekonomines Erdves teises nuostatomis. >> >> 28 Reikia pabrezti, kad Direktyva 92/22 reglamentuojamos ne spalvotos >> pleveles, skirtos klijuoti ant varikliniu transporto priemoniu stiklu, o >> tik >> stiklai, kurie i variklines transporto priemones montuojami gamykloje, t. >> y. >> tamsinti stiklai. >> >> 29 Taciau nesant suderinimo Bendrijos mastu, Dekreto‑istatymo Nr. >> 40/2003 2 straipsnio 1 dalis turi buti nagrinejama atsizvelgiant i su >> laisvu >> prekiu judejimu susijusias EB sutarties nuostatas ir i atitinkamas EEE >> susitarimo nuostatas. >> >> 30 Kadangi pastarosios yra suformuluotos beveik taip pat kaip Sutartyje, >> toliau pateikiami argumentai, susije su EB 28 ir 30 straipsniais, turi >> buti >> suvokiami kaip taikytini atitinkamoms EEE susitarimo nuostatoms, t. y. >> sio >> susitarimo 11 ir 13 straipsniams. >> >> - Del esamu laisvo prekiu judejimo apribojimu >> >> 31 Pagal nusistovejusia teismo praktika bet kokie valstybiu nariu >> komercines >> teises aktai, galintys tiesiogiai ar netiesiogiai, is tikruju ar >> potencialiai varzyti Bendrijos vidaus prekyba, laikytini priemone, savo >> poveikiu lygiaverte kiekybiniams apribojimams, kurie draudziami pagal EB >> 28 >> straipsni (zr. 1974 m. liepos 11 d. Sprendimo Dassonville, 8/74, Rink. p. >> 837, 5 punkta; 2003 m. birzelio 19 d. Sprendimo Komisija pries Italija, >> C‑420/01, Rink. p. I‑6445, 25 punkta ir 2007 m. lapkricio 8 >> d. >> Sprendimo Ludwigs‑Apotheke, C‑143/06, dar nepaskelbto >> Rinkinyje, >> 25 punkta). >> >> 32 Siuo atveju Portugalijos Respublika sutinka, kad >> Dekreto‑istatymo >> Nr. 40/2003 2 straipsnio 1 dalyje nustatytu draudimu ant varikliniu >> transporto priemoniu priekiniu stiklu ir stiklu prie keleiviu sedyniu >> klijuoti spalvotas pleveles Portugalijoje ribojama prekyba siais >> gaminiais. >> >> 33 Is tiesu galima konstatuoti, jog suinteresuotosios salys, >> prekybininkai >> ir privatus asmenys, zinodami, kad draudziama tokias pleveles klijuoti >> ant >> priekiniu ir soniniu stiklu prie varikliniu transporto priemoniu keleiviu >> sedyniu, galbut praktiskai visiskai nesuinteresuoti ju pirkti. >> >> 34 Vienintele isimtis Dekreto‑istatymo Nr. 40/2003 2 straipsnio 1 >> dalyje nustatytam draudimui yra susijusi su spalvotu pleveliu klijavimu >> ant >> prekems vezti skirtu varikliniu transporto priemoniu kroviniu skyriaus ir >> ant nevarikliniu transporto priemoniu stiklu. >> >> 35 Taigi gincytina nuostata daro itaka beveik visu kitose valstybese >> narese >> ar EEE susitarimo salimis esanciose valstybese teisetai gaminamu ir >> parduodamu spalvotu pleveliu, skirtu klijuoti ant varikliniu transporto >> priemoniu stiklu, pardavimui Portugalijoje. >> >> 36 Is to galima spresti, kad Dekreto‑istatymo Nr. 40/2003 2 >> straipsnio >> 1 dalyje nustatytas draudimas yra kiekybiniams apribojimams lygiavercio >> poveikio priemone pagal EB 28 straipsni ir EEE susitarimo 11 straipsni. >> Si >> priemone nesuderinama su siose nuostatose isdestytomis pareigomis, nebent >> ji >> gali buti objektyviai pateisinama. >> >> - Del pateisinimo buvimo >> >> 37 Remiantis nusistovejusia teismo praktika, kiekybiniam importo >> ribojimui >> lygiaverte priemone gali buti pateisinama tik vienu is EB 30 straipsnyje >> isvardytu bendrojo intereso pagrindu arba vienu is Teisingumo Teismo >> praktikoje nustatytu imperatyviuju reikalavimu (zr. 1979 m. vasario 20 d. >> sprendimo Rewe‑Zentral, vadinamojo Cassis de Dijon, 120/78, Rink. >> p. >> 649, 8 punkta) su salyga, kad ir vienu, ir kitu atveju si priemone butu >> tinkama siekiamo tikslo igyvendinimui uztikrinti ir nevirsytu to, kas >> butina >> tam tikslui pasiekti (2003 m. geguzes 8 d. Sprendimo ATRAL, >> C‑14/02, >> Rink. p. I‑4431, 64 punktas; 2005 m. lapkricio 10 d. Sprendimo >> Komisija pries Portugalija, C‑432/03, Rink. p. I‑9665, 42 >> punktas ir mineto 2007 m. birzelio 7 d. Sprendimo Komisija pries Belgija >> 33 >> punktas). >> >> 38 Siuo atveju Portugalijos Respublikos pateikti pateisinimai yra susije, >> pirma, su kova su nusikalstamumu siekiant uztikrinti visuomenes sauguma >> ir, >> antra, su tikrinimu, ar segimi saugos dirzai, o tai susije su keliu eismo >> saugumo sritimi. Kova su nusikalstamumu ir keliu eismo saugumas gali buti >> imperatyvieji su viesuoju interesu susije reikalavimai, kuriais galetu >> buti >> grindziamos kliutys laisvam prekiu judejimui (del keliu eismo saugumo zr. >> 2007 m. kovo 15 d. Sprendimo Komisija pries Suomija, C‑54/05, Rink. >> p. >> I‑2473, 40 punkta ir nurodyta teismo praktika). >> >> 39 Taciau valstybes nares privalo irodyti, kad ju teises aktai yra >> tinkami >> tokiems tikslams pasiekti ir nepriestarauja proporcingumo principui (zr. >> 2007 m. rugsejo 20 d. Sprendimo Komisija pries Nyderlandus, >> C‑297/05, >> dar nepaskelbto Rinkinyje, 76 punkta ir nurodyta teismo praktika). >> >> 40 Siuo atveju Portugalijos Respublika, grisdama gincijama nuostata, >> pateike >> tik viena fakta, t. y. kad ja remiantis imanoma nedelsiant patikrinti >> varikliniu transporto priemoniu salona, paprasciausia ji apziurint is >> isores. >> >> 41 Nors is tiesu atrodytu, kad Dekreto‑istatymo Nr. 40/2003 2 >> straipsnio 1 dalyje nustatytu draudimu palengvinama tokia apziura ir del >> to >> jis yra tinkamas siekti kovos su nusikalstamumu bei keliu eismo saugumo >> tikslu, vien is to negalima spresti, kad jis yra butinas siems tikslams >> siekti ir kad nera kitu maziau ribojanciu priemoniu jiems pasiekti. >> >> 42 Is tiesu aptariamas vizualus tikrinimas yra tik viena kompetentingu >> instituciju turimu priemoniu kovai su nusikalstamumu ir reikalavimo >> privalomai segeti saugos dirzus pazeidimais. >> >> 43 Tariamas gincijamos priemones reikalingumas yra juo labiau >> nepateisinamas >> atsizvelgiant i tai, jog per teismo posedi Portugalijos Respublika >> pripazino, kad jos teritorijoje leidziama parduoti variklines transporto >> priemones su gamykloje imontuotais tamsintais stiklais laikantis >> Direktyvoje >> 92/22 nustatytu ribojimu. Taciau tamsinti stiklai, kaip ir aptariamos >> spalvotos pleveles, gali trukdyti atlikti transporto priemoniu vidaus >> vizualini tikrinima is isores. >> >> 44 Todel tenka konstatuoti, kad kompetentingos institucijos turi imtis >> kitu >> metodu nusikalteliams ir galimiems reikalavimo segeti saugos dirzus >> pazeidejams nustatyti, nebent, jei kalbetume apie variklines transporto >> priemones su gamykloje imontuotais tamsintais stiklais, butu nustatyta, >> kad >> jos nusprende nebekovoti su nusikalstamumu ir nebeuztikrinti keliu eismo >> saugumo. >> >> 45 Be to, Portugalijos Respublika neirode, kad visoms spalvotoms >> plevelems >> taikomas draudimas yra reikalingas siekiant uztikrinti keliu eismo >> sauguma >> ir kovojant su nusikalstamumu. >> >> 46 Tiesa sakant, kaip per teismo posedi pabreze Komisija, spalvotu >> pleveliu >> gama yra plati - nuo skaidriu iki beveik nepersvieciamu pleveliu. >> Remiantis >> sia informacija, kurios Portugalijos Respublika neuzgincijo, galima >> daryti >> isvada, kad naudojant bent kai kurias pleveles, t. y. tas, kuriu >> skaidrumo >> lygis pakankamas, imanoma vizualiai tikrinti varikliniu transporto >> priemoniu >> salona. >> >> 47 Galima daryti isvada, kad sis draudimas turi buti laikomas pertekliniu >> ir >> del to neproporcingu siekiamiems tikslams. >> >> 48 Atsizvelgiant i isdestytus argumentus, reikia konstatuoti, kad >> Dekreto‑istatymo Nr. 40/2003 2 straipsnio 1 dalimi uzdraudusi >> klijuoti >> spalvotas pleveles ant varikliniu transporto priemoniu stiklu, >> Portugalijos >> Respublika neivykde isipareigojimu pagal EB 28 ir 30 straipsnius bei EEE >> susitarimo 11 ir 13 straipsnius. >> >> Del bylinejimosi islaidu >> >> 49 Pagal Proceduros reglamento 69 straipsnio 2 dali pralaimejusiai saliai >> nurodoma padengti bylinejimosi islaidas, jei laimejusi salis to >> reikalavo. >> Kadangi Komisija reikalavo priteisti bylinejimosi islaidas is >> Portugalijos >> Respublikos, o pastaroji pralaimejo byla, ji turi jas padengti. >> >> Remdamasis siais motyvais, Teisingumo Teismas (trecioji kolegija) >> nusprendzia: >> >> 1. 2003 m. kovo 11 d. Dekreto-istatymo Nr. 40/2003 2 straipsnio 1 dalimi >> uzdraudusi klijuoti spalvotas pleveles ant varikliniu transporto >> priemoniu >> stiklu, Portugalijos Respublika neivykde isipareigojimu pagal EB 28 ir 30 >> straipsnius bei pagal 1992 m. geguzes 2 d. Europos ekonomines erdves >> susitarimo 11 ir 13 straipsnius. >> >> 2. Priteisti is Portugalijos Respublikos bylinejimosi islaidas. >> >> Parasai. >> >> >> ---------------------------------------------------------------------- >> ---------- >> >> * Proceso kalba: portugalu. >> P.S. Nevisai susipratusiems paaiskinu: Lietuvoje esantis draudimas >> niaukti >> langus yra niekinis teisine prasme. >> "xfanas" <paklausk@manes.lt> wrote in message >> news:gvg4m0$mp7$1@trimpas.omnitel.net... >>> uz lentas ++ :) >>> >>> -- >>> xfanas >>> >>> "Herkus" <herkus@herkus.lt> wrote in message >>> news:gvg3kd$kt1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ir priekini langa uzsitamsint;) >>>> >>>> pries keleta dienu priesais Vilniaus stotele policajai demonstratyviai >>>> sustabe BNV pizona ir israse popieruka. Senai buvau bemates taip >>>> stipriai >>>> priekini stikla uztamsinta... Soniai pa default lentom uzkalti >>>> praktiskai:) >>>> >>>> >>>> Tvarka bus:) >>>> >>>> darbra@work rašė: >>>>> galiniu zibintu dengimui yra bauda? >>>>> nes uzkniso juodai. >>>>> >>>>> >>>>> "asistentas" <subas___@tomas.lt> wrote in message >>>>> news:gvg12u$gfd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> vel visi shauks, kad DELFIS rase kad galima! >>>>>> >>>>>> >>>>>> http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/article.php?id=22336132 >>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >> >>