turetu but. "Adas" <abc@gmail.com> wrote in message news:XnsA0A3A40EBEC59abcgmailcom@194.176.32.141... > cdti = commonrail tai turbut jokiu lambdu ten nera. Jeigu nera lambddos, > neuzsidegs ir lempute jokia tikiuosi. > > kodel gali padidet sanaudos? ar ten susidaro kazkoks reikalingas > atgalinis spaudimas? jis jei ir yra, tai manau tik bloga daro. > > O siaip yra koks nors budas patikrinti katalizatoriu? > Ka as issivaizduoju tai tik dujas matuot (per TA visi rodikliai buvo > puikus), bet is to turbut nieko aiskiau nepasidaro apie katalizo > uzsikimsima/sudegima nes neaisku kokios dujos pries patenkant i ji ir > kokios po jo. > > > tas kuris virshija <nesakysiu@tikrai.ne> wrote in > news:jvdtls$fgo$1@trimpas.omnitel.net: > >> Gali imti keiktis masina-lemputemis, errorais. Gali padideti kuro >> sunaudojimas. Gali nebepraeiti TA. Jei lambdazondas tik vienas ir >> pries kataliza, nieko but neturetu, tiesiog dujos bus negeros:) >> >> >> On 08/02/2012 03:51 PM, Adas wrote: >>> Sveiki, >>> Su salyga, kad pralaimejom varliazmogiam, nutariau issipjauti visus >>> katalizatoriaus gabalus (kad ir kiek ten ju bebutu, kaip suprantu 2) >>> :) Naturaliai kyla klausimas kokiu pasekmiu tiketis (isskyrus >>> neprognozuojama duju sudeti)? Turbinai nuo to bus geriau ar blogiau? >>> Ar yra koks nors budas paziureti kaip tam katalizui sekasi ir ar ten >>> tik tuscia isdegusi deze ar uzsikimses gumulas? >>> Karutis opel 1.7 cdti su ~300k km >>> >> >> >