Tam kad atsakyti į šį klausimą reikia atsakyti į šiuos klausimus: Kiek kainuoja įeiti į rinką naujam žaidėjui? Ar yra reglamentuojama "žaidėjų" veikla (licencijos, leidimai)? Ar skaidrus reglamentavimas? Ar nėra kokių nors privalomų mokesčių, ar kokių nors privalomų pirkti paslaugų. Ar yra rinkoje subsidijuojamų (ar kitaip valstybės remiamų) žaidėjų, kurie iškreipia rinką? Ir t.t.. 2012.08.21 00:45, Linas Petkevičius rašė: > Tai lygtai nera monopolio, ne? > > "MumZer" wrote in message news:k0uare$n33$1@trimpas.omnitel.net... > > Virspelnis - tai ta pelno dalis, kuri gauta del to, kad monopolio kaina > virsija laisvos rinkos kaina. > > t.y. jei butu tuvlita 2 ir ji konkuruotu, rinkos kaina tarkim butu ne 5, > o 45lt - tai 10lt nuo kiekvieno auto jau yra virspelnis > > 2012.08.20 14:50, esquir.es rašė: >> gali apsviesti kas per reiskinys yra virspelnis? ir kiek milijonu >> konkreciai >> tuvlita jo turi? >> >> >> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message >> news:k0m7re$tjd$1@trimpas.omnitel.net... >>> prie ko cia ismintis, konstatavau fakta ir tiek. Man atrodo pas mus >>> daug >>> kas yra perlenkiama, dar kai nebudavo tech apziuru, autoivykiu del >>> automobilio tech stovio budavo 5 proc.Man atrodo is esmes statistika >>> nepasikeite, o tuvlita turi multimilijonius virspelnius. 55 litai uz 15 >>> minuciu darba yra labai nemazai lietuvos kainomis. >>> >>> -- >>> vyt/ / >>> >>> vw kombi od. variant (Dizelis) >>> vw golf II (Dizelis) >>> >> >> >