Tema: Re: Seimyninis wagonas
Autorius: ROOTS
Data: 2012-09-06 11:56:58
corola verso labai tinka seimos masinai
tik ten su automatais reikia ziuret, man kai manual reikejo tai ir
nesidomejau daug kas ten negerai.
tevas drozia corola universala, patenkintas, vietos aisku maziau nei
avensyje.

"Pagonis"  wrote in message news:k2897b$l2s$1@trimpas.omnitel.net...

Reiktu masinos draugeliui. Imam lubas 20k lt ir nuo 2005m. Benzas- dyzelis
nesvarbu, prioritetas automatui. Man imponuoja V70, bet D5 su automatu ne
kas, nzn kaip su benzais. Dar mintyse kokia Mazda 6 gal net amerikonas ar
Avensis, ale apie situos visiskai nieko nezinau ir man asmeniskai sarmo
neturi :). Vokieciai- brangu, prancuzu tu metu normaliu modeliu nera,
vienaturio kibiro nerekomenduosiu... Kokie butu pamastymai? Ko dar vengti ar
i ka paziureti?