Tema: Re: Seimyninis wagonas
Autorius: Arunas
Data: 2012-09-06 17:12:35
Opel Vectra C Caravan a labai rekomenduociau. Pats vazinejau su situo,
butent situo
(http://www.naudotiauto.lt/iframe.php?action=product&lng=lt&cid=&pid=128)
Kadangi ratu baze ant Signiumo daryta, tai ir gale daug vietos ir bagazine
talpi. Nezinau ko jie taip ilgai tokia kaina laiko. Manu turetu nuleisti,
nes jau seniai jis ten stovi. As kai baigiau vazinet ~2010-10... tai nuo
tada ir stovi.

Siaip dar Skoda Octavia/Superb turetu atitikti pageidavimus.

A.