Tema: Re: Seimyninis wagonas
Autorius: Arj
Data: 2012-09-10 11:06:40
eee, ne visi opeliai vienodi.
va turi draugai opelius - pas viena 2006 astra 1.6 benzinas (77kw kazkada buvo) plika, pas kita tu
paciu metu astra dyzelis 110kw "su visais skambuciais ir varpeliais" ir nedaug dar nuvaziavus. Nu is
pirmo zvilgsnio labai panasios auto, ir salonai labai panasiai atrodo, bet bliat ant kiek jos
skirasi - kaip diena ir naktis.

"Pagonis"  parašė naujienų news:k2eui6$amr$1@trimpas.omnitel.net...

Aciu ir uz signuma, ir uz trilitri, tai galite pasilikti sau :)
Uztenka, darbe atsikratom siknas su vektrom c- tai sh. shudas kaip masina,
nesuprantu zmoniu, kurie perka sau.
Nei dizaino, nei ergonomikos, nei kokybes, nei vaziuoja normaliai...