Tema: Re: Legacy
Autorius: diga
Data: 2012-09-06 20:18:18
2008 Legacy universalas (ne Outbakas) 2,5 benzinas mechanika su
keturiais keleiviais su manta iki uztrauktuko kelioneje Cekija (Praha) -
kalnai - Vokietija (Berlynas) bendras suskaiciuotas vidurkis gavosi 8,2
(kompas rode maziau, sukcius :-) ).
Vaziavimo tempas: leidziamas greitis +10 isskyrus mokama autostrada nuo
Berlyno puses iki Varsuvos buvo laikoma 150 - 160 (pagal spidometra).

Man tai atrodo kad net siek tiek per miksta pakaba :-)

Garso izoliacija geriau nei pries tai buvusioje kartoje, bet vis tiek
dar siaipsau.