Tema: Re: Legacy
Autorius: Night
Data: 2012-09-07 09:22:35
Pas mane situacija panasi, tik tiek kad dyzelinio neturejau. Naujasis
pradziugino tik garso izoliacija ir vietos kiekiu salone, bet nuliudino 16'
ratai, vienas duslintuvas, durys su stojkem ir kieta kaip kaulas panele
priekine - beje, apie pastaraja man konsultantas bande kazka veblenti, kad
del ekologijos cia ar dar del kazko - bet vienareiksmiskai del kainos, manau
:) Bet siaip garantija baigiasi dabar uz menesio, jokiu dideliu bedu
neturejau per 60 000.